וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי קלע 13 נקודות ונפצע בניצחון על הניקס

הקאבס קטעו רצף של ארבעה הפסדים עם 81:91 ביתי, הישראלי קלע 5 מ-8 ב-22 דקות לפני שיצא ברבע השלישי

קליבלנד מצאה הלילה (בין רביעי לחמישי) יריבה נוחה ליציאה מהמשבר, וקטעה רצף של ארבעה הפסדים עם 81:91 ביתי על ניו יורק.

עומרי כספי היה רחוק נקודה אחת משיאו העונתי כשקלע 13 נקודות ב-5 מ-8 מהשדה, 1 מ-1 לשלוש ו-2 מ-4 מהקו, והוסיף 3 ריבאונדים, אסיסט ואיבוד ב-22 דקות משחק, לפני שנפגע בסנטרו ברבע השלישי ממרפקו של לנדרי פילדס, הפורוורד הישראלי נזקק לשישה תפרים, ירד לחדר ההלבשה ולא חזר עד הסיום.

הניקס, שספגו הפסד שביעי בשמונה משחקים, שוב התקשו להכניס את הכדור לסל ותיסכלו את מייק ד'אנטוני עם אחוז איום של 3 מ-20 מחוץ לקשת. כרמלו אנתוני, אחרי תצוגת הנפל שהסתיימה עם נקודה בודדת אתמול, הישג את הסל הראשון שלו שתי דקות בתוך המשחק, אבל המשיך לאכזב כשסיים עם 15 נקודות (5 מ-14 מהשדה) ו-6 אסיסטים.

הקאבס הוליכו בפערים קטנים מן הפתיחה לפני שאמארה סטודמאייר הנהיג מהפך של האורחים ברבע השני במהלכו הם בנו יתרון של 31:40, אבל אנתוני פארקר דאג להחזיר את קליבלנד לעניינים, והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון 45:45. ברבע השלישי כיכב אנטואן ג'יימיסון והמקומיים חזרו להוביל בבטחה, כשהניקס מאבדים כדור אחרי כדור ולא מצליחים לנגוס בפיגור עד הסיום.

ג'יימיסון סיים עם 15 נקודות, פארקר תרם 13 ואנדרסון ורז'או קלע 10 נקודות וקטף 16 ריבאונדים. סטודמאייר הוביל את המפסידים עם 19 נקודות ו-14 ריבאונדים, לאנדרי פילדס ניסה לעזור עם 13.

בסיום אמר כספי: "זה היה ניצחון חשוב בשבילנו, בטח מול קבוצה כמו הניקס. ב-NBA אין תירוצים על עייפות, גם אם משחקים שלושה ערבים ברציפות. צריך להביא תמיד את אותה אנרגיה. אנחנו מנסים לנצל את היתרונות שלנו בהגנה, ובזכות העבודה שנשארנו עקביים גרמנו להם לזרוק זריקות קשות". כשנשאל על המפרק שספג מפילדס אמר כספי: "שמרתי קצת קרוב מדי, אבל אני חושב שהוא נצמד אלי קצב יותר מדי".

צפו בתקציר המשחק

עוד הלילה: הפסד ביתי ראשון לשיקגו, מיאמי הזיעה בדטרויט

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully