וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: "ההאשמות נגד ווזניאקי הן אבסורדיות"

קים קלייסטרס הגנה על קרוליין ווזניאקי, ששוב הודחה מגראנד סלאם. ווזניאקי: "אני רק בת 21, יש זמן". פדרר: "מחכה לנדאל"

כואב הלב על קרוליין ווזניאקי. הטניסאית הדנית שוב הודחה היום (שלישי) מוקדם מהצפוי מטורניר גראנד סלאם, לאחר שהפסידה ברבע הגמר לקים קלייסטרס, והדנית, שדורגה שנתיים במקום הראשון בעולם, איבדה את הפסגה. שראפובה, אזרנקה או קביטובה יכולות לקחת את המקום הראשון בדירוג הבא של ה-WTA, שיפורסם בתום הטורניר.

רק אתמול הצהירה מרטינה נברטילובה ש"אף אחד לא חושב שווזניאקי באמת ראויה לתואר מספר 1 בעולם", כשהיא מזכירה את העובדות הידועות על כך שהדנית מעולם לא זכתה בטרניר גראנד סלאם. ווזניאקי נאלצה להתמודד היום לא רק עם האכזבה, אלא בעיקר עם הביקורת.

"אני לא חושבת על הדברים האלה", אמרה היום ווזניאקי המאוכזבת, "הייתי שם הרבה זמן, סיימתי שנתיים ברציפות במקום הראשון בעולם. עכשיו אנחנו רק בינואר, ונראה מי תהיה הכי יציבה ועקבית כדי לסיים את השנה במקום הראשון. זה לא מדאיג אותי".

ווזניאקי מבטלת את הביקורת נגדה. "מצחיק אותי בכל פעם שהתקשורת מדברת על זה, כאילו אני עומדת לפרוש ונותרה לי רק שנה אחת בקריירה והזמן אוזל לי", אמרה הטניסאית בת ה-21 על ניסיונה לזכות בגראנד סלאם ראשון, "העובדה היא שעדיין נותרו לי כמה שנים טובות. יהיו לי עוד הרבה פעמים לשחק באוסטרליה, ווימבלדון, פאריס וניו יורק.

"אפשר ללמוד לא רק מניצחונות, אלא גם מההפסדים. אפשר גם לקחת דוגמה מקלייסטרס, שכבר פרשה לשנתיים ולקחה הפסקה, והצליחה לחזור לכושר שיא".

קלייסטרס, שגם היא בעבר עלתה למקום הראשון בעולם הרבה לפני שזכתה בגראנד סלאם, הגנה על ווזניאקי: "אנשים מאשימים אותה על זה שהיא הייתה ראשונה בעולם, זה אבסורד. אני חושבת שהיא שחקנית מעולה, ספורטאית מעולה, והיא טובה לטניס. הכל עניין של ניסיון והיכולת ללמוד ולהשתפר".

פדרר: "זה היה רגע גדול"

רוג'ר פדרר נראה היום (שלישי) מצוין ברבע הגמר שלו מול חואן מרטין דל פוטרו, אותו ניצח בשלוש מערכות חלקות במשחק המקצועני ה-1,000 שלו בקריירה. פדרר היה קרוב לאבד יתרון מבטיח שהיה לו בסיום המערכה השנייה, אך הציל ארבע נקודות שבירה, ובאחרונה שיחרר לאוויר צעקה לא אופיינית.

"בגלל זה לא שמחתי בסיום המערכה, כדי לחפות על זה", התלוצץ פדרר בסיום, "זה היה רגע גדול עבורי, ידעתי לפני כן כמה המשחק הזה חשוב עבורי. באמת פחדתי להכות את המכה הזאת, כי השמש הייתה לי בעיניים וקשה היה לראות".

פדרר, שהגיע בפעם ה-30 לחצי גמר בטורניר גראנד סלאם ובפעם התשיעית ברציפות לחצי הגמר במלבורן, אמר שהוא מעדיף לפגוש בחצי הגמר את רפאל נדאל על פני תומאס ברדיך. "הייתי רוצה לשחזר איתו את המפגש הקודם בינינו פה, בגמר של 2009", אמר פדרר, שהכה 38 ווינרים: "הניצחון היום לא היה הצהרה מבחינתי או משהו, פשוט רציתי לנצח, כי אף לא קל לשחק מול מרטין".

אגב, גם פדרר, שהחזיק בפסגה העולמית תקופת שיא של 237 שבועות ברציפות, התייחס לסוגיית ווזניאקי: "אף אחד לא מקבל את המקום הראשון בעולם בקלות. היא לא הייתה שם במקרה, היא לא הייתה שם רק שבוע. לא הכל תלוי גם רק בגראנד סלאמים. יש עוד טורנירים בטניס".

רפאל נדאל, שדאג למפגש עם פדרר ביום חמישי הקרוב אחרי שניצח את תומאס ברדיך אמר בסיום משחק רבע הגמר שלו: "אני כבר לא יכול לחכות למשחק הזה. בפעם האחרונה שיקחתו נגדו כאן במעמד הגמר, וזה היה משחק בלתי נשכח בשבילי". על המשחק נגד ברדיך, בו הפסיד במערכה הראשונה אמר נדאל: "הוא שיחק טוב מאוד, לשנינו היו הרבה הזדמנויות בשתי המערכות הראשונות. אני שמח שבסופו של דבר הצלחתי לנצל את שלי במערכה השניה כי זה מה שהוביל אותי לניצחון. ניסיתי לעשות הכל כדי למצוא את הפתרונות לשחק נגדו ואני שמח שבסוף זה יצא לי. אני עייף עכשיו אבל אני מקווה שאני ארגיש בסדר פיזית. הכי משמח אותי זה שלא הפסקתי לרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully