וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניבאלדו ומדוניאנין שוב מחוץ לסגל

הבלם והקשר לא ישחקו נגד מכבי חיפה (20:50, ערוץ 1). הצהובים רואים במשחק הזדמנות פז לנצח בקרית אליעזר

שחקני מכבי תל אביב ייצאו היום (שני) לבית מלון בחיפה, שם תשהה הקבוצה עד סמוך לשעת המשחק נגד מכבי חיפה הערב בקרית אליעזר (20:50, ערוץ 1). במועדון קיימת דריכות רבה לקראת ההתמודדות ובקרית שלום דיברו על כך שניצחון ייתן לקבוצה דחיפה גדולה לקראת השליש האחרון של העונה והמשך המאבקים בצמרת הטבלה. מכבי תל אביב לא ניצחה שמונה שנים את מכבי חיפה בקרית אליעזר והתחושה בחדרי חדרים היא שהפעם זו הזדמנות מצוינת, בעיקר בשל הכושר הירוד שהפגינה חיפה עד כה. יחד עם זאת, הצהובים יודעים שדווקא נגד, במשחק גדול, הירוקים ינסו להוכיח שכולם עוד במותניהם.

המאמן ניר לוין, לו מאזן של ארבעה ניצחונות, שני הפסדים ותוצאת תיקו אחת מאז מונה, צפוי להעלות הרכב זהה לזה שפתח ב-0:4 המרשים על הפועל באר שבע בשבוע שעבר. המשמעות היא הרכב התקפי מאוד שיכלול את ברק יצחקי, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי ומואנס דאבור.

המאמן החליט להשאיר מחוץ לסגל את הבלם הברזילאי ניבאלדו והקשר הבוסני האריס מדוניאנין, בצעד שמוכיח את הפיחות הגדול במעמדם. בנוסף לשני הזרים, גם גיז'רמו ישראלביץ' לא ייכלל בסגל מאחר שקיימת אכזבה מהיכולת שלו אחרי מספר הזדמנויות שהוא קיבל. מי שחוזר לסגל הוא הקשר הצעיר דור מיכה, ששיחק בשבת במדי קבוצת הנוער של המועדון והפגין יכולת טובה. בקבוצה מקווים שהירידה של מיכה לנוער בשבועיים האחרונים החזירה לו את הביטחון ושהוא יחזור לכושר הטוב בו היה בתחילת העונה.

בתדריך הטקטי התמקד המאמן בעיקר במשחק ההגנה של הקבוצה והתייחס לכך שבמשחקים האחרונים, גם בניצחונות, הקבוצות היריבות הגיעו בקלות יחסית למצבי הבקעה. לוין ביקש מהשחקנים להיות מרוכזים בדקות הפתיחה של המשחק ונתן דוגמה משני המשחקים האחרונים, בהם הגיעו שחקני רמת השרון ובאר שבע למספר מצבים מסוכנים כבר בדקות הראשונות של המשחק.

הנהלת המועדון, בשיתוף עם רכבת ישראל, החליטה להעמיד רכבת נוספת שתצא מתחנת בת גלים בחיפה הסמוכה לאצטדיון בשעה 23:20 ושתהיה מיועדת לאוהדי הקבוצה שירצו לחזור לכיוון המרכז. בעקבות פניות של אוהדים ביקשו במועדון להבהיר שחיילים ייהנו מנסיעה חינם ברכבת בסיום המשחק וסטודנטים יקבלו מחיר מוזל לכרטיס דו כיווני.

תמיר כהן מחוץ לסגל של מכבי חיפה למשחק

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully