וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "המכות שהשחקנים קיבלו בעבר משפיעות"

22.1.2012 / 23:07

מאמן ירושלים ניסה להסביר את ההפסד באשקלון אך התעקש: "עוד נצחק על התקופה הזו". אלפסי: "צריך יותר יציבות"

הפועל ירושלים לא מצליחה להתרומם. גם מינויו של שרון דרוקק במקום עודד קטש לא הביא את הבשורה, ואחרי ההדחה מהגביע וההפסד לגלבוע/גליל עליון בשבוע שעבר, הגיע הערב (ראשון) הפסד נוסף, הפעם 83:74 בחוץ לעירוני אשקלון שהשלימה עליה דאבל עונתי. היה זה הפסדה השישי העונה של ירושלים, ולא נראה כי מישהו שם מסוגל למנוע את הצניחה החופשית. בימים הקרובים ישוחרר ג'ון תומאס ויחפשו מחליף לדמיטרי מקיימי, אבל התחלופה הרבה במצבת הזרים לא הוכיחה עצמה עד כה.

"אין ספק שהרבע השני היה נקודת מפתח", הודה מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר בתום המשחק, בהתייחסו לעשר הדקות בהן הפסידו האדומים 31:9. "לא נכנסו לנו כדורים ונכנסו לסחף ומפולת שלא הצלחנו לעצור. השחקנים פה לא במצב קל וכל המכות שהם קיבלו בעבר משפיעות. אנחנו עובדים קשה במשך השבוע ונצטרך לעשות עוד שינוי אחד ונקווה שהוא יהיה טוב". דרוקר המשיך בקו האופטימי כשהוסיף: "נמשיך להילחם עד הסוף כי זו הדרך של המועדון הזה. לא ויתרנו על שום דבר בעונה הזאת, ואני חושב שעוד נצחק על הזמן הזה".

אורי קוקיה הוסיף: "התחלנו טוב מאוד, אבל הרבע השני שלנו היה מאוד חלש. התחלנו לא טוב את הרבע השלישי ונכנסנו לבור. נלחמנו עד לשניה האחרונה וניסינו לחזור, אבל לצערי בתקופה האחרונה זה מה שאנחנו מצליחים לעשות - אנחנו עובדים קשה וזה לא מתחבר. יש עוד הרבה זמן לעונה ולא משנה כמה נפסיד וכמה נחטוף - נמשיך להילחם. יש לנו גאווה ונמשיך לשמור עליה גם במינוס 20 ו-30 נקודות".

מנגד, למרות הניצחון המרשים אריק אלפסי עדיין לא יוצא מגדרו: "אנחנו צריכים לגלות יותר יציבות ועקביות, צריכים לחבר כמה משחקים ביחד. זה הדבר שהכי חשוב לי. יש לי פה כישרון ויכולת וכשהשחקנים באים לשחק אגרסיבי ושומרים וסוגרים לריבאונד, יהיה קשה לעצור אותנו. אני רוצה לראות אותנו גומרים משחק ולא רק מנצחים על הבאזר, ואני שמח שהיום עשינו את זה".

עמית שמחון, אקס הפועל ירושלים, היה אחד הבולטים בשורות אשקלון עם 11 נקודות הערב. בסיום הוא אמר: "קיבלתי יותר דקות ואני בכושר יותר טוב, כך שאני שמח שזה יצא לפועל. השינוי שלנו התחיל בהגנה, התחלנו להילחם, לסגור לריבאונד, לשחק ביחד - אלה הדברים שהביאו את המהפך".

דווין מיטשל, הבולט במשחק הערב, סיכם: "שיחקנו את המשחק שלנו וזה עשה את ההבדל. היינו טובים בהגנה, שלטנו בריבאונד ונלחמו. ההתקפה הייתה הבעיה שלנו במשחקים האחרונים, והיום התגברנו עליה. כדורסל זה משחק של ריצות ומומנטום. היינו טובים יותר, רצנו וניצחנו".

מה יהיה? הפועל ירושלים הפסידה 84:74 לעירוני אשקלון

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully