וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עלתה לשמינית גמר הגביע

קבוצת הצמרת עבדה קשה בדרך ל-0:2 על לוסון מהליגה הרביעית. גומיס וליסנדרו כבשו. מארסיי ניצחה 1:3 את לה האבר

אחרי שליל עבדה קשה אתמול (שבת) בדרך לשמינית הגמר עם 0:1 בהארכה על קומפיין מהליגה הרביעית, גם ליון נאלצה לעבור לא מעט רגעי חרדה משלה, לפני שגברה בחוץ 0:2 על מוליכת הליגה הרביעית לוסון. הקבוצה הקטנה אירחה את המשחק באצטדיונה של נאנט והחזיקה מעמד עד הדקה ה-75, אז בפטימבי גומיס בעט כדור שפגע בשחקן מקומי וחדר פנימה. ליסנדרו לופס סגר עניין בדקת הסיום של המשחק ושלח את ליון לשלב הבא.

גם למארסיי לא היו חיים קלים במשחקה נגד לה האבר מהליגה השנייה, והיא ניצחה 1:3 רק לאחר הארכה. סטיב מנדאנדה פגש את קבוצת נעוריו והוציא כדור מהרשת אחרי חמש דקות, כשריאן מנדס דה סילבה המוכשר הכניע אותו. ברנדאו הברזילאי כפה הארכה עם שער שוויון בדקה ה-64, ולאחר מכן היו אלה מורגן אמלפיטאנו (104) ולוק רמי (120) שסידרו ניצחון.

מסע הקסם של גאזלק אז'קסיו מהליגה השלישית נמשך. אחרי שהדיחה את טולוז בסיבוב הקודם, גברה הפעם הקבוצה המפתיעה על טרואה מהליגה השנייה 0:1. כמו בניצחון על טולוז, כובש שער הניצחון היה שוב מיקאל קולורדו, שמצא את הרשת בדקה ה-60.

ולנסיין הסתדרה בסטאד דו הנו מול באסטיה, סגנית מוליכת הליגה השנייה, כשניצחה אותה 1:3. ז'רום רותן הוותיק אמנם העלה את האורחים ליתרון בפנדל בדקה ה-26, אבל פואד קאדיר (29 ו-62) וגאל דאניק (58) ביצעו מהפך.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully