וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אוקזר הודחה מהגביע, 90 דקות לבן שהר

שאטורו הפתיעה את אוקזר עם ניצחון 1:2. ליל עלתה בקושי לשמינית הגמר, אחרי 0:1 בהארכה על קומפיין מהליגה הרביעית

הפתעה גדולה נמנעה הערב (שבת) בסיבוב 1/16 בגביע הצרפתי, כאשר הדאבליסטית ליל ניצחה רק לאחר הארכה 0:1 את קומפיין, שנמצאת במרכז טבלת הליגה הרביעית יחד עם קבוצת המילואים של ליל. המחליף הבלגי ג'יאני ברונו כבש את שער הבכורה שלו בבוגרים בדקה ה-114.

בסטאד מרשל ורשר דווקא הייתה הפתעה אדירה, כאשר בור-פרונאס מהליגה הרביעית ניצחה 2:3 לאחר הארכה את אז'קסיו, נועלת טבלת הליגה הבכירה. סולימאן בנשאיב (72 ו-81) קירב את הקבוצה הקטנה לניצחון כבר אחרי 90 דקות לאחר שמחק שער של רישאר סוקרייה (48), אבל מהדי מוסטפה איזן בתוספת הזמן. למרות התסכול, בור-פרונאס השיגה את הסנסציה עם שער בדקה ה-105 של ז'וליו טבארס.

בן שהר ואוקזר, שבשלב הקודם עברו בקושי את שמבלי, הודחו עם הפסד ביתי 2:1 לשאטורו מליגת המשנה. גיבור המשחק היה דווקא מקסים ברוז'ואה, שחקן הנבחרת הצעירה של צרפת, שהושאל בתחילת העונה מאוקזר לשאטורו. בורז'ואה חזר הביתה ולעיני הקהל המקומי כבש צמד מרשים בדקות 31 ו-33. דריוש דודקה צימק בבעיטה חופשית בדקה ה-77. שהר השלים 90 דקות, אבל שאטורו תהיה בשמינית הגמר.

דיז'ון נמנעה מגורל דומה מול איסטר מהליגה השנייה, כשחזרה מפיגור וניצחה 1:2. נאסים אקרור כבש לאורחים בדקה ה-22, אבל גאל קקוטה חגג את הראשון שלו במדי דיז'ון בדקה ה-30 וגם הרכש הנוסף קורו קונה מצא את הרשת בדקה ה-50.

בורדו התארחה אצל קרטיי מהליגה השלישית ועלתה עם 3:4 דרמטי בדו קרב הפנדלים, אחרי 2:2 בתום 120 דקות. מרסל אסומבה כפה הארכה עם שער בדקה ה-78, אחרי שמיקאל סיאני הבקיע לזכות בורדו, ועשה זאת שוב בדקה ה-97, כדי לאזן שער של הנרי סאייבה (91).

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully