וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג המחיר של טוטו תמוז: 1.5 מיליון יורו

החלטת הבורר בעניינו של חלוץ הפועל תל אביב התקבלה, על אף שבקבוצה קיוו למחיר גבוה יותר. אבוטבול הציב אולטימטום

האם טוטו תמוז עשה היום צעד נוסף לקראת מעבר לאירופה? הערב (ראשון) התקבלה החלטת הבורר בעניינו של חלוץ הפועל תל אביב, ונקבע תג המחיר שלו: 1.5 מיליון יורו.

בהפועל קיוו לקבל סכום מעט גבוה יותר, בעוד השחקן ידע שתג מחיר גבוה מדי עלול להקשות עליו ועל סוכנו רונן קצב למצוא לו קבוצה. כידוע, לשחקן כבר יש מספר הצעות ממספר מועדונים באירופה, אך עדיין אין קבוצה שבה הוא סגור סופית. אולי עתה, לאחר שנקבע המחיר, תהליך המעבר יואץ. אתמול בסיום הניצחון על מכבי נתניה כבר העריך תמוז שיעזוב, כשאמר בנימה של פרידה: "לא אשכח את התקופה שלי בהפועל".

כמו כן, גם אחרי החלוץ עומר דמארי עוקבות קבוצות מאירופה, זאת בניסיון להעבירו מהפועל כבר בחלון ההעברות הנוכחי. אתמול הגיעו נציגים מהליגה הצרפתית לעקוב אחרי השחקן וייתכן שכבר בימים הקרובים תגיע להפועל הצעה רשמית עליו.

קשר הקבוצה שי אבוטבול שלח היום מכתב באמצעות עורך דינו, מורן מאירי, לעורך דין הקבוצה אפרים ברק, בו הציב אולטימטום: אם עד יום רביעי לא ייחתם החוזה עליו סיכמו בקיץ, יחל בהליך בוררות כנגד המועדון. כזכור, הבעלים אלי טביב, באמצעות היו"ר לשעבר דורון אוסידון, סיכם עם הקשר בקיץ על לחמש שנים בשכר של 150 אלף יורו, אך שזה היה אמור להיות מוגש לבקרה התקציבית, טביב נסוג מהסכם ובכך הקשר נשאר עם חוזהו מהעונה שעברה. כאמור, היום פקעה סבלנותו של אבוטבול לחכות לבעלים ולכן הגיש את המכתב בו דורש כי עד יום רביעי הקרוב יוסדר ענייניו הכספים ולא יפנה להליכי בוררות.

עוד בהפועל תל אביב:

ביקורת בקבוצה על ניצן שירזי

האוהדים שאבו כוחות מהמחאה הגדולה בבלומפילד

צפו ב-3:7 המטורף של האדומים על מכבי נתניה

טוטו תמוז: "יהיה לי קשה לעזוב את הפועל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully