וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ביקורת בקבוצה על ניצן שירזי

המאמן קיבל ביקורת קשה מצד השחקנים על ציוותו של נאעל חוטבא כבלם. מחאת האוהדים נגד טביב ממשיכה לצבור תאוצה

אחרי הניצחון 3:7 על מכבי נתניה אתמול (שבת) בבלומפילד, בהפועל תל אביב מקווים לצאת לדרך חדשה לפחות בחלק המקצועי, אם לא בזה הניהולי. אחרי הניצחון שחקני הקבוצה אף העזו לגחך על ההתנהלות במועדון. "רק חסר שיעקב הלל יתחיל לעשות מסאז'ים לשחקנים", אמר אחד השחקנים לאור העבודה שהסקאוט ממש כעת גם כמנהל הקבוצה, הדובר ואפילו אתמול היה אחראי על המוזמנים של המועדון.

למרות הצהרותיו של אלי טביב על כך שהוא איננו מתכוון למכור את הקבוצה בקרוב, מקורביו של הבעלים טוענים שאם תגיע הצעה על כ-20 מיליון שקל, טביב יקבל אותה. יחד עם זאת, הסיכויים שיקבל הצעה כה גבוהה הם קטנים מאוד. אם הפועל לא תנצח בשבוע הבא את הפועל פתח תקוה, היא תתרחק עוד יותר ממאבק האליפות ובסביבת טביב אמרו כי במצב כזה הוא לא יוציא סכומים גדולים על רכש. מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "מדובר בשטות מוחלטת. אלי הצהיר בצורה הברורה ביותר שאין לו שום כוונה למכור את הקבוצה ושהוא מתכוון לצעוד ביחד עם הפועל עוד דרך ארוכה".

בתוך כך, בצד המקצועי המאמן ניצן שירזי מתכנן חיזוק לקבוצה ויחד עם הבעלים הם אמורים לנסות ולהחתים עוד שניים-שלושה שחקנים למועדון. אחד מהם הוא המגן השמאלי אלירן דנין, שמה שמפריד בינו לבין האדומים זה כרגע הסכום שאלו ישלמו להפועל עכו. אגב שירזי, המאמן קיבל ביקורת קשה מצד השחקנים על ציוותו של נאעל חוטבא כבלם. כבר ביום שלישי למשחק גביע הטוטו, אמור לחזור הקפטן וואליד באדיר בכדי לייצב את הגנת הקבוצה.

מחאת האוהדים צוברת תאוצה

עוד בעניין טביב, האוהדים שאבו כוחות מהמחאה הגדולה שהייתה אתמול באצטדיון בולמפילד כנגד הבעלים. בתגובה לראיונתיו בתקשורת, הוציאו מארגני המחאה תגובה משל עצמם: "טביב נשמע עצבני, לחוץ, מבולבל ובעיקר מנותק מאיתנו, מהמועדון ומהמציאות. אנו לא מתכוונים להתייחס לכל שנאמר בראיון, גם בגלל שאנו סבורים כי ההתפתלויות בתשובותיו מעידות יותר מכל על אמינות הדברים, אך אי אפשר שלא להגיב לאטימותו של האיש. ממקום מושבו המרוחק והחמים במיאמי, טביב מתעקש להמשיך ולקרוא ל- 10,000 האדומים שהפגינו אתמול אחדות בקור ובגשם היפואי - 'קומץ מוסת'.

"מעבר לזלזול באינטליגנציה שלנו, טביב אף האשים כי אנחנו אלו שפוגעים בקבוצה. אנחנו אלי, כולנו, היינו אתמול בבלומפילד ועשינו מה שתמיד עשינו ונמשיך לעשות בכל מצב- התייצבנו להעניק תמיכה וגב לקבוצה. אתה אלי וגם המנהלת המנוסה שהפקדת לשמור על האהבה הראשונה שלנו - לא הייתם שם. ברחתם באקט פחדני מאחריות למקומות נוחים יותר. אתה אמרת שתמשיך בדרכך, אותה דרך שהביאה לקריסת המועדון, להתפטרות כל השדרה הניהולית, לשחקנים ממורמרים ולקהל שלא רוצה אותך ולא מאמין בך. ואנחנו נמשיך לעשות הכל למען הפועל. כי בשבילנו אלי, הפועל תל אביב היא לא רק עסק. היא החיים שלנו".

צפו ב-3:7 של הפועל תל אביב על מכבי נתניה

טוטו תמוז: "יהיה לי קשה לעזוב את הפועל"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully