וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "יהיה לי קשה לעזוב את הפועל"

תמוז מתכונן לעתיד, שירזי לא מתלהב מהניצחון, טביב לאוהדים: "שימו בצד את המחלוקת". עטר: "המשחק הכי מטורף שאימנתי"

קובי אליהו

הפועל תל אביב שכחה הערב (שבת) למשך שעה וחצי מהצרות שלה עם ניצחון מוחץ 3:7 על מכבי נתניה. האדומים שוב לא נראו טוב עד שהאורחים איבדו שלושה שחקנים שהורחקו, וניצן שירזי נהנה מהיתרון המספרי בזמן ששחקניו נתנו לקהל כמה סיבות נדירות לחגוג בצל המחאה הגדולה נגד הבעלים אלי טביב.

לפני המשחק אוהדי הפועל תל אביב הכינו חולצות, שלטים, חומרי הסברה וסטיקרים שחולקו מחוץ לאצטדיון כחלק מהמחאה שלהם נגד הבעלים. אלי טביב מסר לאחר המשחק: "שחקני הקבוצה והצוות המקצועי הוכיחו כי הקבוצה והמועדון הם מעל הכל. האוהדים דחפו את הקבוצה לכל אורך המשחק. שמעתי את קולות המחאה, ואני קורא לאוהדים לשים את המחלוקות בצד ולחזק את הקבוצה והשחקנים, כי יש לנו עוד דרך ארוכה ביחד".

ניצן שירזי: "לא אשכח שספגנו שלושה שערים"

ניצן שירזי אמר בסיום: "היה משחק מטורף היום, זה לא משחק שמאמנים אוהבים, לא משנה זהות המנצחת. כשאתה מנצח ככה אתה לא שוכח שהיריבה היתה בנחיתות מספרית, ואתה לא שוכח שספגנו שלושה שערים. ניקח את הטוב אבל אנחנו צריכים לתת את הדעת על מה שקורה לנו במשחק ההגנה. שולר שיחק היום בפעם הראשונה. לא היה תיאום, אבל הוא בלם מצויין והוא ייתן לנו את השקט שאנחנו צריכים. וואליד באדיר יחזור וההגנה שלנו תתייצב. אמרתי לשחקנים שלי שאנחנו צריכים להפריד את מה שמסביב ומתעסקים רק במה שקורה במגרש. מעבר לזה זה יהיה טעות.

על עזיבתו האפשרית של טוטו תמוז אמר שירזי: "אני מקווה מאוד שהוא יישאר. סביר להניח שנהנה ממנו עד תום העונה. הוא עשה היום משחק טוב כמו עומר דמארי".

טוטו תמוז אמר בסיום: "הלכו דברים טובים במשחק, היו גם כמה דברים פחות טובים, אבל העיקר שיצאנו מהתקופה הרעה. הייתה תקופה לא טובה, אבל נתנו הצגה. האווירה לא נעימה, אבל בכל משפחה טובה יש חילוקי דעות. אנחנו צריכים את הקהל איתנו, וזה מה שחשוב".

לגבי הדיון על מחירו ועל האפשרות שיעזוב: "לא אשכח את התקופה שלי בהפועל, שהחזירה לי את שמחת החיים. יהיה לי קשה לעזוב. אם תגיע הצעה מחו"ל, אצטרך לחשוב עליה טוב טוב".

סבע: "היה חסר לשופט שיקול דעת"

בצד השני היה זה ראובן עטר שאמר: "זה המשחק הכי מטורף בקריירת האימון שלי. שלושה שחקנים מורחקים אף פעם לא היה לי, אפילו לא לרעתי. אני יכול לנתח את המשחק עד הדקה ה-55, כשהשוונו ל-3:3. אני חושב שהיינו טובים. עלינו למחצית השניה עם הרבה אמונה שאנחנו יכולים, אבל עם שניים ושלושה מורחקים זה היה גארבג' טיים. זה היה נראה לי כמו שעות לחכות שהמחשק ייגמר. כאב לי מאוד על השחקנים שנתנו את כל הלב והיו צריכים להוציא את הכדור פעם אחר פעם מהרשת, אבל זה קורה. גם במשחק כזה קיצוני מבחינת שיפוט, לא אגיד על השופטים מילה רעה".

"המאבק שלנו יהיה עד הסוף כדי להיות בפלייאוף העליון", הוסיף עטר. "ועם המחוייבות שבאנו היום והיכולת שבאנו היום נגיע ליעד שלנו. נצטרך להתאושש מהמשחק הזה כי יהיו לנו שלושה מורחקים בשבוע הבא מול הפועל חיפה. אני לא חושב שאנחנו בירידה. משחקים כאלה קורים פעם בהרבה זמן, ולא הפסדנו מבחינה מקצועית אלא מטעויות שאני מעדיף להגיד שהן היו שלנו, ומכרטיסים אדומים. זה לא סוף העולם. צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה".

אחמד סבע: "יצאנו למחצית השנייה כמו גברים, ידענו שנוכל לחזור גם בעשרה שחקנים, ועשינו את זה, אבל קרה מה שקרה, היו הרבה עצבים, דבר אחד גרר את השני, וזהו. אני מקווה לשכוח מהמשחק הזה, ואני מבקש סליחה מהאוהדים. היה צריך גם שיקול דעת של השופט, שהרחיק אותי כשהיינו כבר בשמונה שחקנים. שמתי את היד על הפנים שלו ולא התכוונתי לפגוע בקנדה, רק רציתי להרחיק אותו ממני. מעדנו היום, ובשבוע הבא יהיו חסרים לנו הרבה שחקנים. נהיה חייבים להוציא נקודות בשבוע הבא בבית".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully