וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: חוף השנהב ניצחה 0:1 את סודן

הפילים התקשו מאוד במשחק הפתיחה של בית ב', אך ניצחו הודות לשער של דרוגבה (40). 1:2 לאנגולה על בורקינה פאסו

אליפות אפריקה שיצאה לדרך אתמול (שבת), נכנסה ליומה השני והערב החלו לשחק בבית ב'. במשחק הראשון בעיר מלאבי בגינאה המשוונית, הפייבוריטית לזכייה חוף השנהב ניצחה בקושי 0:1 את סודן. לאחר מכן אנגולה הצטרפה אליה עם שלוש נקודות, אחרי 1:2 על בורקינה פאסו.

חוף השנהב - סודן 0:1

הפייבוריטית המובהקת לזכייה בטורניר פתחה עם ניצחון על הנבחרת החלשה בבית, אבל זה ממש לא בא לה בקלות מול נבחרת שכל שחקניה מגיעים מהליגה הסודנית. ללא דידייה זוקורה המוצהב, קיבל מיודענו ז'אן ז'אק גוסו את המקום בהרכב, שלט במרכז השדה יחד עם יאיא טורה והשאיר לחלק ההתקפי המגוון מספיק אפשרויות לבוא לידי ביטוי. למזלם של הסודנים, שזכו באליפות פעם אחת ב-1970 ומאז רחוקים מצמרת היבשת, הפילים הסתפקו בשער אחד בלבד.

סודן החזיקה מעמד ונהנתה מהחמצות של ז'רביניו וגוסו, עד שבדקה ה-40 סלומון קאלו קיבל כדור בצד ימין משייק טיוטה והגביה נהדר לרחבה, לשם הגיח חברו דידייה דרוגבה שנגח בעוצמה פנימה. שער תוצרת צ'לסי. שתי דקות לאחר מכן קיבלה סודן צ'אנס אדיר להשוות, אבל מודאתר אל טאהיר בעט למשקוף. המחצית השנייה הייתה חלשה יותר, ז'רביניו המשיך להחטיא והתוצאה נותרה בעינה.

בורקינה פאסו - אנגולה 2:1

הקרב על הכרטיס השני בבית ב' הסתיים בניצחונה של אנגולה, שעשתה צעד ראשון בדרך להמשיך את מסורת רבעי הגמר שהחלה בשני הטורנירים הקודמים. אחרי מחצית ראשונה שקולה שהסתיימה ללא שערים, הייתה זו אנגולה שעלתה ליתרון כשמתאוס כבש בדקה ה-48, הודות לאיבוד כדור מיותר ברחבה של בקארי קונה, בלמה של ליון. אלן טראורה, שמככב העונה באוקזר והיה בספק למשחק, השווה לבורקינה פאסו בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-57, אבל המילה האחרונה הייתה של מאנושו, שירה בשמאל אל הרשת 11 דקות לאחר מכן.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully