וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פדרמן: "כל אחד יודע את מקומו בסגל הנוכחי"

22.1.2012 / 8:05

מכבי תל אביב סגרה עוד סוף שבוע מוצלח במפעלים האירופים, המנכ"ל מרוצה: "הצוות עושה עבודה מדהימה בחלוקת הדקות"

לפנות בוקר (בין שבת לראשון) נחתה מכבי תל אביב מעוד מסע מוצלח ברחבי היבשת, הפעם בליטא וסרביה. בקבוצה מרוצים מהניצחון שהושג ביום חמישי בפתיחת שלב הטופ 16 מול ז'לגיריס קובנה כמו גם מזה שהושג אמש מול פרטיזן בלגרד, 78:84 במסגרת הליגה האדריאטית. למשחק בבלגרד אף היה ערך מוסף: הוא נתן לצוות המקצועי אפשרות לחלק דקות לשחקנים שלא זכו לשחק ביורוליג.

מנכ"ל הקבוצה וחבר ההנהלה דני פדרמן, שליווה את הקבוצה במסע, רווה נחת מהמשחק מול ז'לגיריס: "זו פתיחה מאוד מוצלחת. אנחנו בכושר טוב, טוב מאוד אפילו. כל אחד יודע את מקומו בסגל הנוכחי", אמר פדרמן לוואלה! ספורט, "כל אחד מבין את החלק שלו. גם מאלט, על אף שהגיע לא מזמן, נכנס לרוטציה בצורה די מהירה. מבחינת התיזמון, אנחנו מרגישים שהגענו לטופ 16 מגובשים, בצורה הכי טובה שאפשר ומוכנים לרמות האלה. אנו מגיעים למשחקים במטרה ברורה לנצח", סיכם פדרמן.

במכבי רק סיימו את סדרת המשחקים וכבר נמצאים עם הראש בכיוון המשחק בחמישי הקרוב, בו יארחו הצהובים את אחת הקבוצות הטובות באירופה, ברצלונה הספרדית, למשחק שיבהיר להם טוב יותר היכן הם נמצאים מבחינת היכולת. "זה המשחק הכי קשה שלנו. אנחנו הולכים להתמודד עם משוכה גבוהה מבחינת הרמה", אמר פדרמן, "זה מבחן אמיתי בשבילנו להמשך הדרך. אבל המשחק הוא בנוקיה ואנחנו בכושר טוב".

כאמור, הצוות המקצועי של מכבי שוב השתמש בליגה האדריאטית כמקום לחלוקת כוחות והענקת מנוחה לשחקני המפתח של הקבוצה: "אנחנו מקפידים על חלוקת דקות בצורה מושכלת בכל שלוש המסגרות", מסביר פדרמן, "הצוות המקצועי עושה עבודה מדהימה בנושא הזה. תוך כדי המשחקים אנחנו בודקים כמה דקות משח?ק כל אחד ומנסים להתאים בשטח את מה שתיכננו מראש. ברור שלא תמיד זה הולך, כי לפעמים במהלך משחק קורים דברים בלתי מתוכננים ואם רוצים לנצח אי אפשר ללכת תמיד עם תכנון מראש של דקות המשחק, אבל גם בליגה הישראלית אנחנו מחלקים. יש עונה ארוכה ושלוש מסגרות והמטרה היא שברגעים המכריעים, כולם יגיעו בכושר הכי טוב. זה משהו שקורה לאורך כל העונה, לא רק בתקופה האחרונה", סיכם פדרמן.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully