וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "עדיין לא ניצחתי את חיפה בקרית אליעזר"

21.1.2012 / 19:58

מכבי תל אביב מתכוננת לנסיעה לחיפה, ייני מצפה לקרב קשה: "מכבדים אותם מאוד". דאבור ועטר כשירים, לוגסי עדיין בספק

מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה, שייערך בקרית אליעזר ביום שני (20:50, ערוץ 1). צמד החלוצים מואנס דאבור ואלירן עטר, שלא התאמנו אתמול, החלימו ממחלתם, נטלו חלק באימון ויהיו כשירים למשחק. גם סאבו פאביצ'ביץ' וברק יצחקי, שסבלו מפציעות השבוע, יהיו כשירים. מי שעדין בספק גדול הוא הקשר משה לוגסי, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. רפי דהן עשוי לפתוח לצידו של גל אלברמן בקישור האחורי.

"עדיין לא ניצחתי את מכבי חיפה בקרית אליעזר", אמר הבלם שרן ייני בהתייחסו למאזן העגום של הצהובים, שלא ניצחו בחיפה מאז עונת 2004. "אני רוצה לנצח בכל משחק, בין אם זה מכבי חיפה או כל קבוצה אחרת, בכל איצטדיון שלא יהיה. מכבי חיפה זו קבוצה שאנחנו מאוד מכבדים, וזה שהיו לה כמה תוצאות לא טובות, לא אומר שום דבר. הכל יכול לקרות ומה שבטוח זה שהמשחק יהיה מעניין".

ייני נשאל האם נצחונות מול מכבי חיפה וקרית שמונה במחזור הבא עשויים להחזיר את הקבוצה למאבק האליפות והשיב: "אנחנו השחקנים מגיעים מאוד דרוכים, כי מבחינתנו זה משחק גדול. אנחנו חושבים כרגע רק על המשחק הקרוב ומתמקדים רק בזה. נדבר אחרי קרית שמונה ואם יקרה התסריט שאותו הצגתם, נדבר אחרי זה".

הבלם, שתפס מקום של קבע בהרכב, נשאל האם מכבי ת"א מגיעה כפייבוריטית למשחק הזה וענה: "אנחנו באים למשחק גדול נגד מכבי חיפה, במשחקים כאלה אין פייבוריטים". ייני כיכב השבוע במסגרת ערב גיבוש שקיימו השחקנים, במסגרתו יצאו לארוחה משותפת וקריוקי: "אני אפילו לא יודע איך קוראים לשירים ששרתי, אבל היו לי את המילים מול העיניים וזה הספיק. יש בהחלט אווירה טובה בקבוצה והיינו קבוצה מלוכדת במשך כל השנה. דיברו הרבה על יחסים לא טובים בין שחקנים, אז נכון שהיו מעט תאקלים בין שחקנים למערכת, אבל זה דברים שהם לגיטימיים בכל קבוצה. אני שמח שאנחנו נפגשים גם אחרי האימונים, כמו בקריוקי שעשינו ואני מקווה שזה יקרה שוב, כי מאוד נהניתי".

ניר לוין: "התחושה טובה אחרי באר שבע"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully