וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "משחק בחיפה הוא תמיד קשה"

20.1.2012 / 13:48

מאמן מכבי ת"א ניר לוין לא מקל ראש בירוקים. דאבור עטר החולים לא התאמנו, יצחקי נטש את האימון, קונאטה חזר

מכבי תל אביב ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ ביום שני מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. הצהובים, שיגיעו מעודדים אחרי הרביעייה במחזור שעבר לרשת של הפועל באר שבע, עדיין חולמים על הצמרת הגבוהה והם ינסו לנצל את התקופה החלשה של יריבתם הירוקה ולהשיג ניצחון חוץ יוקרתי.

המאמן ניר לוין אמר: "התחושה טובה אחרי באר שבע, כי זה היה ניצחון משכנע. כולנו מרוצים מאיך שהקבוצה נראתה. מצד שני, משחק בחיפה הוא תמיד קשה. אנחנו לא מתייחסים לחיפה, לתוצאות ולמיקום שלה. חיפה טובה בכל מצב ובכל יום ובוודאי כשמכבי תל אביב משחקת מולה. אנחנו נערכים למשחק קשה ועושים את ההכנות בצורה הכי טובה שאפשר".

לוין המשיך להתייחס למשחק: "אני מניח שיהיה משחק צמוד בין שתי קבוצות פחות או יותר שוות בכוחן, אבל לשתי הקבוצות שחקנים וטובים ומנוסים ועם שחקנים כאלה על המגרש, לפעמים קורים דברים לא צפויים. כשהיינו במקום התשיעי לא זלזלו בנו. יש שם שחקני נבחרת בעבר ובהווה, מאמן שאני מאוד מעריך ואין ספק שיהיה משחק קשה".

על קבוצתו אמר: "יש לנו לא מעט דברים לשפר במשחק שלנו. גם מול באר שבע ראינו שיש דברים שצריך לתקן. אני מקווה לשמר את הדברים שעשינו טוב במשחקים הקודמים. המטרות לעונה הזו הן להיות בצמרת הגבוהה, להמשיך להשתפר ולהגיע בכושר טוב למשחקי הגביע. לא נוריד כהוא זה מהמוכנות והדריכות שלנו".

עטר ודאבור החולים נעדרו מהאימון

הקבוצה ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק. סגל חסר עמד לרשותו של המאמן ניר לוין לאחר שצמד החלוצים מואנס דאבור ואלירן עטר החולים, שוחררו מהאימון. גם הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שסובל מפציעה באזור האגן, ערך אימון חלקי. ברק יצחקי נטש את האימון במהלכו לאחר שספג מכה ברגלו.

הקשר משה לוגסי, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, הסתפק באימון אישי עם מאמן הכושר יוסי זיגדון והוא נמצא בספק גדול למשחק בחיפה, כשכרגע ההערכות הן שהוא לא ישחק. רפי דהן שהחליף אותו במחצית נגד הפועל באר שבע, צפוי לפתוח בהרכב לצידו של גל אלברמן.

מי ששב הבוקר להתאמן עם חבריו הוא החלוץ הסנגלי מוסא קונאטה, ששב אמש ארצה מחופשת מולדת בת שלושה ימים במהלכה ביקר את משפחתו. בקבוצה מקווים שהחופשה תעזור לקונאטה לחזור ליכולת שלו מתחילת העונה.

האריס מדוניאנין שב לאימונים מלאים עם הקבוצה, אם כי בשלב זה לא ברור אם יכלל בסגל ביום שני. במועדון עדיין ממתינים להצעות רשמיות עבור השחקן, זאת במטרה לשחרר אותו כבר בחלון ההעברות הנוכחי. דור מיכה שוב ישחק עם קבוצת הנוער, מחר מול הפועל ראשון לציון. טרם ברור אם הוא יהיה בסגל למשחק ביום שני בקרית אליעזר.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully