וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מוסא קונאטה שוחרר לחופשת מולדת

16.1.2012 / 14:43

בקבוצה מקווים שהחלוץ שאיבד מוטיבציה ינקה את הראש בסנגל. הצהובים סיכמו עם הפועל באר שבע על השאלת דיא סבע

שחקני מכבי תל אביב שנהנו אתמול (ראשון) מיום חופשי, חזרו הבוקר להתאמן והחלו בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה ביום שני הבא בקרית אליעזר.

משה לוגסי שנפגע בשריר הירך האחורי במהלך הניצחון על הפועל באר שבע שבת, אלירן עטר שחש בכאבים בברכו, ברק יצחקי שסובל מרגישות בברך והבלם סאבו פאביצ'ביץ' שספג מכה באיזור העכוז, טופלו על ידי הצוות הרפואי ולא נטלו חלק באימון. עומר ורד, שמחלים מפציעה בשרירי המפשעה, הסתפק באימון חלקי בלבד. לקשר אלי זיזוב אובחן שבר ביד והוא ייעדר כשבוע מאימוני הקבוצה.

מוסא קונאטה קיבל אישור להמריא לחופשת מולדת בסנגל ויצא למספר ימים כדי להיפגש עם משפחתו. במועדון מאמינים שהחופשה תנקה מעט את ראשו של החלוץ הצעיר, שאיבד לאחרונה את כושרו ונראה מעט שפוף באימוני הקבוצה. ראשי הקבוצה הבהירו לקונאטה שהוא לא ישוחרר בחלון ההעברות הנוכחי וכי הם רואים בו חלק בלתי נפרד מהקבוצה. סוכנו של החלוץ קיבל מסרים דומים וזאת על מנת שייחדל מהנסיונות להעבירו לקבוצה אחרת באירופה. במועדון כעסו מאוד על התנהלותו של הסוכן, שניסה להלהיט את קונאטה בהצעות כאלה ואחרות שגרמו לחלוץ לאבד ריכוז ולהתעסק בענייני העברתו, במקום להתמקד במטרות הקבוצה.

בימים הקרובים ינסו במועדון לקדם את נושא השאלתם של מספר שחקנים שכבר קיבלו אישור לחפש לעצמם קבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. הפועל באר שבע כבר הגיע לסיכום עקרוני עם הצהובים בנוגע להשאלתו של דיא סבע, כאשר גם רחמים צ'קול ותום מנשרוב מועמדים לעזוב. ראשי המועדון מקווים למצוא מועדון אירופאי שיקלוט את האריס מדוניאנין, שככל הנראה הנראה סיים את דרכו בקבוצה. הצהובים מבינים שמחירו הגבוה של הקשר הבוסני יהווה בעיה, אם כי עד כה לא נתקבלה שום הצעה רשמית לגביו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully