וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "אנחנו לא עייפים, אנחנו מוכנים"

18.1.2012 / 14:23

הפורוורד דרוך לקראת ז'לגיריס (19:45, 10): "אעזור לשחקנים שלא היו ביורוליג". נפתח המו"מ להשארת הנדריקס ולנגפורד

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון קליעות קליל לקראת ההתמודדות מולל ז'לגיריס קובנה בליטא (19:45, שידור ישיר בערוץ 10). בקבוצה קיימת דריכות רבה לקראת המשחק, שיהווה את יריית הפתיחה לשלב הטופ 16 של הירוליג. למעט גיא פניני, כל שחקני הקבוצה נטלו חלק באימון המסכם אמש, כולל דמונד מאלט, שנפגע במשחק השבוע מול עירוני אשקלון, סופוקליס שחורציאניטיס שסבל מפציעה בברכו, ודווין סמית' שהתאושש מפציעה קלה.

דייויד בלו נשמע מוכן לקראת האתגר: "זה זמן מרגש לפתוח את הטופ 16, וכולנו מתרגשים. עכשיו זה הזמן שלנו ולכן כולנו כאן. ז'לגיריס היא קבוצה טובה בהתקפה ויש לה שחקנים מוכשרים". בלו סבור כי ניסיונו העשיר ביורוליג יוכל לסייע לשחקנים החדשים: "הייתי במסגרת היורוליג כמה שנים, אז אני יודע מה צפוי לנו וחלק מהעבודה שלי והתפקיד שלי זה לעזור ולייעץ לשחקנים שלא היו שם. אני רוצה לתרום גם בזה".

על העונה הארוכה הוסיף השחקן: "אני לא עייף ולא חושב שאנחנו עייפים אלא מוכנים. אני מסכים עם מאלט שאמר שהטיסות הן החלק המעייף של העונה. יש לנו כמה משחקים בשבוע, ונצטרך לחכות ולראות איך זה ישפיע עלינו".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט במכבי תל אביב החלו במו"מ אינטנסיבי עם ריצ'רד הנדריקס במטרה להחתימו לשנתיים נוספות. גם מקית' לנגפורד מרוצים בצוות המקצועי ובמכבי שוקלים להחתימו על חוזה ארוך טווח.

הערב: מכבי ת"א מול ז'לגיריס (19:45, ערוץ 10)

החלו המגעים להשארת הנדריקס בקבוצה

איך יעבוד הקו האחורי של מכבי תל אביב הערב?

ההפתעות הגדולות ביותר של הטופ 16

כל הדיווחים והכתבות לקראת תחילת הטופ 16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully