וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: מדליית כסף לנבחרת ישראל

מתעמלות הנבחרת סיימו במקום השני בגמר הקרב-רב של תחרות המבחן בלונדון. המאמנת אלה סמופלוב: "שמחה גדולה"

אחרי שהשלימה את משימת השגת הקריטריון האולימפי למשחקי לונדון 2012, נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה הערב (שני) במדליית כסף בגמר הקרב רב של תחרות המבחן בלונדון. מורן בוזובסקי, מרינה שולץ, ויקטוריה קושל, אליאורה ז'קולובסקי, נועה פלצ'י ופולינה ז'קולוז'ני, בהדרכתן של אלה סמופלוב ורעיה אירגו הוכיחו פעם נוספת שהן שייכות לטופ העולמי, אף על פי שלתחרות הגמר הייתה משמעות סמלית בלבד.

בגמר חמשת הכדורים שהיה הראשון מבין שניים, סיימו הישראליות במקום הרביעי עם 24.775 נקודות, במשותף עם נבחרת יוון. בגמר המשולב (סרטים וחישוקים) הישראליות ביצעו את התרגיל בצורה חלקה ומרשימה והשופטות העניקו להן על התרגיל 25.750 נק' שהעלו את הניקוד הכולל ל-50.525 נק'.

השוויצריות שסיימו במקום השני בגמר הכדורים והקדימו את הישראליות ב-1.025 נק', טעו בגדול בגמר המשולב, עליו קיבלו 24.300 נק' ופינו את מקומן לישראליות, שכאמור זכו במדליית הכסף. הנבחרת הקבוצתית מספרד סיימה את שני תרגילי הגמר במקום הראשון וצברו 53.250 נק' כדי לעמוד בראש הפודיום. צרפת ויוון סיימו במשותף במקום השלישי עם 50.400 נק'.

מאמנת הנבחרת אלה סמופלוב אמרה בסיום התחרות: "שמחה גדולה להשיג את מדליית הכסף בתחרות. הבנות הוכיחו שמנטלית הן מסוגלות לשדרג את ההופעה שלהן מאתמול להיום, אחרי שבמוקדמות הן סיימו שלישי. הוכחנו שאנחנו ברמות הגבוהות ביותר בקטגורייה הקבוצתית של ההתעמלות האומנותית".

נבחרת ההתעמלות האומנותית השיגה את הכרטיס ללונדון

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully