וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ההתעמלות האומנותית הבטיחה את מקומה בלונדון

הישג מצוין לבוזובסקי, קושל, פלצ'י, שולץ, ז'קולז'ני וזולוקובסקי שסיימו במקום השלישי בתחרות המיון שנערכת בלונדון

הסגל הישראלי ללונדון 2012 התרחב היום (שלישי): נבחרת ההתעמלות האומנותית קבעה את הקריטריון האולימפי והבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים הקיץ אחרי שהיא סיימה את תחרות המיון שנערכת בלונדון במקום השלישי הכללי, והעובדה שנכללה ברביעייה הראשונה הספיקה לה כדי להגיע לאולימפיאדה.

בנבחרת הישראלית חברות מורן בוזובסקי, ויקטוריה קושל, נועה פלצ'י, מרינה שולץ, פולינה ז'קולז'ני ואליאורה זולוקובסקי. ביום שני סיימו הבנות את תרגיל הכדור עם ציון 26.300, והיום הן קיימו תרגיל משולב שכלל שלושה סרטים ושני חישוקים, וצברו את הציון 25.600 (מקום שלישי מבין הנבחרות).

בדירוג הכללי סיימה ישראל במקום השלישי עם ציון מצטבר של 51.900. ספרד היא זו שסיימה ראשונה, והיא הקדימה את אוקראינה השנייה. ישראל עקפה בדירוג את יוון שסיימה רביעית. הנבחרת מצטרפת לנטע ריבקין, שבחודש ספטמבר כבר הבטיחה את מקומה באולימפיאדה אחרי שסיימה במקום העשירי בגמר הקרב רב במונפלייה.

לא פחות מ-14 ספורטאים, ביניהם ריבקין, הבטיחו את מקומם בלונדון: אלכס שטילוב, אריק זאבי, גל נבו, גידי קליגר, ערן סלע, ורד בוסקילה, גיל כהן, סרגיי ריכטר, זוהר זימרו, נמרוד שפירא בר-אור, יעקב טומרקין ו-ולריה מקסוטה.

המתעמלת האומנותית ויקטוריה פילנובסקי סיימה במקום ה-15 הכללי וסיימה את דרכה בתחרות עם ציון משוקלל של 98.825 נקודות (24.650 בחישוק, 24.700 בכדור, 25.200 באלות ו-24.275 בסרט). דריה קונדקובה הרוסיה סיימה את המוקדמות במקום הראשון.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully