וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר: "אני מרגיש שאני יכול לתרום גם ביורוליג"

18.1.2012 / 9:53

גארד מכבי ת"א מתכונן לז'לגיריס (ה', 19:45, ע' 10): "ידעתי שבשנה הראשונה אצטרך להרוויח את אמון המאמן בהדרגה"

מכבי תל אביב, שהגיעה אתמול (שלישי) לקובנה לאחר שנחתה בוילנה המושלגת (מינוס 5 מעלות), תערוך היום בצהריים תדריך וידאו ואימון מסכם באולם ז'לגיריס ארנה לקראת המשחק בחמישי מול ז'לגיריס בפתיחת שלב הטופ 16 (19:45, שידור ישיר בערוץ 10).

מי שזוכה להרבה יותר דקות משחק ממה שהיה רגיל הוא ג'ון שייר. "זה הולך להיות מאבק קשה וסיפור אחר מאשקלון, ואנחנו נשחק באולם ביתי ולא קל", אמר שייר, "למרות זאת, אנחנו מרגישים בטוחים בעצמנו, אנחנו מרגישים שזה חשוב לפתוח טוב". שייר התייחס גם למעמדו והגדלת החלק שלו, אמר הרכז: "זו הרגשה טובה, ידעתי שבשנה הראשונה אצטרך להרוויח את אמון המאמן בהדרגה. חשוב לי להראות יציבות, הגנה טובה, להיות מרוכז וזה מה שאני מנסה לעשות".

לשאלה האם הוא סבור כי ישחק יותר בשלב הזה של היורוליג ובשלבים המתקדמים, ענה שייר: "אני מקווה שאשחק, הציפיות שלי כשחקן הן לשחק בכל משחק. אם זה יהיה שלוש או שלושים דקות, אני רוצה להיות מוכן. אני מרגיש שאני יכול לתרום במשחקים וזה מה אני מוכן לעשות. נכון שלא שיחקתי בתחילת העונה ביורוליג יותר מדי, אבל אני מרגיש יותר ביטחון ולא משנה מה יקרה, אני רוצה לשחק. אני לא יכול להגיד שהקבוצות היריבות בירוליג עשו עליי סקאטינג או מוכנות אליי, אבל אני אהיה מוכן ואמשיך לעבוד קשה כדי להצליח".

שייר גם התייחס לתרומתו המקצועית על המגרש, והוסיף: "אני יכול לקלוע גם מהשתיים וזה יאזן קצת את התרומה שלי. יש הרבה שחקנים בקבוצה שיכולים לתרום, ולכן אין לחץ רק על שחקן אחד מבחינת הקליעה. יש לנו הרבה שחקנים טובים בקבוצה".

דיוויד בלאט: ”הדריכות מורגשת, וזה טוב”

סופית: פיינל פור האדריאטית יתקיים בתל אביב

הפועל חולון ופיני גרשון יפגשו את מכבי ת”א

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully