וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פיינל פור האדריאטית יתקיים בתל אביב

17.1.2012 / 11:34

הצהובים אישרו את הפרסום בוואלה! ספורט, המשחקים יתקיימו ב-28 וב-30 באפריל. מחירי הכרטיסים בין 125 ל-900 שקל

כצפוי, מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (שלישי) רשמית כי הפיינל פור של הליגה האדריאטית ייערך בישראל ב-28-30 באפריל (ימים שבת ושני). כבר עם הצטרפותה של הקבוצה לליגה האדריאטית בקיץ עלתה לראשונה האפשרות כי הפיינל פור יתקיים בתל אביב. ביום חמישי פרסמנו כי ההחלטה התקבלה וההודעה הרשמית בנושא אכן יצאה.

מכבי תל אביב הודיעה כי מכירת הכרטיסים לבעלי המנויים תיפתח ביום ראשון הקרוב ולקהל הרחב ב-5 בפברואר. מחירי הכרטיסים: 125-350 שקלים ליציע העליון ו-350-900 שקלים לאולם התחתון, כאשר המחירים נוגעים לשני ערבי המשחקים: חצי הגמר והגמר ולא ניתן לרכוש כרטיסים לערב אחד בלבד. במכבי מעריכים שלישראל יגיעו כ-1,000-1,500 אוהדים זרים, כך שיד אליהו יאוכלס בעיקר באוהדים הצהובים, זאת במידה, כמובן, שמכבי תבטיח את מקומה בפיינל פור.

היו"ר שמעון מזרחי התייחס להחלטה ואמר: "הישג יפה מאוד. אנו שמחים וגאים לארח את הפיינל פור של הליגה האדריאטית אצלנו בבית, בהיכל נוקיה. צמרת הליגה האדריאטית משופעת בקבוצות חזקות כמו פרטיזן בלגרד ויריבות מזאגרב, לובליאנה ועוד, שנאבקות על כרטיס הכניסה לאירוע. אני יודע שהאוהדים שלנו מעריכים מאוד את העובדה שנארח את הפיינל פור ואני בטוח שהם ימלאו את ההיכל בשני ערבי השיא האלה ויעניקו לנו את האווירה הביתית והחמה כפי שרק הם יודעים".

דייוויד פדרמן הוסף: "כבוד גדול עבורנו ועבור העיר תל אביב לארח את הפיינל פור של הליגה האדריאטית - אירוע בינלאומי, גדול ומכובד בפני עצמו. אנו שמחים להביא עוד אירוע שיא של כדורסל אלינו הביתה וכמובן נעשה הכל לשמח את אוהדינו הרבים. אין לי ספק שהם יתנו הצגה ביציעי נוקיה ואני בטוח שהם גם ייהנו מהקבוצה שלנו, מהחוויה ומהאירוע".

מכבי תל אביב מוליכה כרגע את טבלת הליגה האדריאטית, עם מאזן 1:15. ארבע הקבוצות הראשונות בתום העונה הסדירה, שתסתיים בעוד 10 מחזורים, יעפילו לאירוע.

בשבוע שעבר פרסמנו: פיינל פור האדריאטית יתקיים בישראל

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 75:108 את אשקלון

למרות הניצחון: דיוויד בלאט מודאג מהפציעות במכבי

דמונד מאלט: "אין לי ספק שמכבי יכולה להגיע לפיינל פור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully