וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 75:108 את אשקלון

רגע לפני שהטופ 16 יוצא לדרך, הצהובים לא התקשו. 21 נק' ללנגפורד, 20 לבלו, 18 לאליהו. סופו נפצע ונאלץ לצאת

רגע לפני פתיחת שלב הטופ 16 ביורוליג, שייצא לדרך ביום חמישי הקרוב עם משחק חוץ בליטא מול ז'לגיריס קובנה וכשבמאזנה 12 ניצחונות רצופים, התייצבה האלופה מכבי תל אביב למבחן אחרון בליגת העל מול עירוני אשקלון. הצהובים של דיוויד בלאט לא התקשו כלל, ברחו מוקדם וניצחו 75:108 כדי להגדיל את הפער בטבלה לשלוש נקודות מהשנייה גלבוע/גליל.

קית' לנגפורד שחקן מכבי תל אביב מול רביב לימונד שחקן עירוני אשקלון. ברני ארדוב
לא כוחות. לנגפורד גדול על לימונד/ברני ארדוב

במכבי רצו להעביר את המשחק עם כמה שפחות בעיות וטעויות ואחרי שנאלצו לשחק 45 כדי לנצח את ציבונה זאגרב ביום שבת, הם גם לא להיגרר למשחק צמוד כמו זה שהיה באשקלון בין הקבוצות בסיבוב הראשון. אשקלון, שהגיעה מעודדת אחרי ניצחון דרמטי מול מכבי אשדוד במחזור הקודם, הראתה מעט התלהבות בפתיחה, אבל מהר מאוד זה נעצר.

הצהובים, שחסרו את ג'יימס ופפאלוקאס שלא נרשמו, כמו גם את פניני הפצוע, פתחו פער דו ספרתי מהיר, כבר ברבע הראשון, כשלנגפורד, אליהו, בלו ואפילו שייר המשתפר, עושים ככל העולה על רוחם. ההפרשים העגולים המשיכו להגיע ומכבי שייטה. הרגע המדאיג היחיד מבחינת דיוויד בלאט במשחק היה הפציעה של סופוקליס שחורציאניטיס שדידה לספסל ברבע האחרון. בסיום, 75:108 קליל לצהובים וניצחון 11 ב-12 מחזורי ליגה.

מהלך המשחק

רבע 1

הצהובים פתחו בחמישייה שכללה את דמונד מאלט, קית' לנגפורד, דייויד בלו, ליאור אליהו וסופוקליס שחורציאניטיס. האורחת עלתה עם ניב ברקוביץ', רביב לימונד, דווין מיטשל, ג'יימי סקין ומרקו קילינגסוורת'. אשקלון ניסתה לפתוח חזק ועלתה ל-2:6 מהיר, אבל אוסף נקודות זריז של אליהו ולנגפורד הריצו את מכבי ל-8:18 ואריק אלפסי נדרש לפסק זמן דחוף. שתי עבירות מהירות של סופו הורידו אותו לספסל ואשקלון צימקה למינוס שש. מכבי לא נבהלה וחזרה לרוץ, כשדאנק גדול של לנגפורד מעלה אותה ליתרון 13. שלשה עם הבאזר של ג'ון שייר קבעה 20:30 לצהובים בסוף הרבע.

רבע 2

הדהירה ההתקפית של מכבי נמשכה, כשהמארחת קולעת כמעט בכל התקפה. דאנק שלישי במשחק של לנגפורד, ומכבי כבר בפלוס 20, כשעכשיו גם ההתקפה של האורחים תקועה. הפער רק המשיך לצמוח ונקודות של לנגפורד ובלו הורידו את מכבי ביתרון מבטיח עד מאוד למחצית, 29:53. הרבע השני הסתיים ב-9:23 לצהובים, לא כוחות. לנגפורד עם 13 נקודות ואליהו עם 12 היו הקלעים הבולטים אצל הצהובים.

רבע 3

לנגפורד ואליהו, אלא מי, המשיכו לשפר מאזנים עם נקודות מהירות, כשבצד השני ההגנה של מכבי מורידה מעט הילוך ומאפשרת נקודות. המשחק לא ממש התקדם, כשיותר מדי עבירות משני הצדדים עצרו את השטף וההפרש התייצב על סביבות ה-20. אחרי פסק זמן של בלאט, שהיה לא מרוצה מהרידמות שחקניו, דאנק של אליהו הוציא את מכבי משלוש דקות ללא נקודות. את גבול ה-30 זכה לחצות לנגפורד עם השלשה השלישית שלו במשחק.

רבע 4

הישראלים של אשקלון, לימונד, עמית שמחון ויוני ניר, יצאו להילחם מעט על כבודם וקלעו בתחילת הרבע כדי לצמק מעט, אבל לא הייתה להם שום תשובה מול סופו, שטחן בצבע וקלע בלי בעיות. במכבי נבהלו מעט כשהענק היווני צלע וירד מהפרקט. שלשה של אוחיון ואחריה עוד אחת של שייר, רביעית שלו, הקפיצה את מכבי אל מספר נקודות תלת ספרתי ושם זה גם נגמר. ערב קל לצהובים, שרק מקווים שסופו בסדר.

קלעו לתל אביב: קית' לנגפורד 21 (7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), דייויד בלו 20, ליאור אליהו 18 (8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), ג'ון שייר 12, סופוקליס שחורציאניטיס 12, יוגב אוחיון 10 (ו-5 אסיסטים), ריצ'רד הנדריקס 10 (ו-10 ריבאונדים), טל בורשטיין 3, דמונד מאלט 2, אלון שטיין שיחק ולא קלע

קלעו לאשקלון: דווין מיטשל 12, רביב לימונד 11, מרקו קילינגסוורת' 11, עמית שמחון 11, ניב ברקוביץ' 8, יוני ניר 8, ג'יימי סקין 8, טוני סקין 6, אחיעד בוקרא שיחק ולא קלע

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully