וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונד מאלט: "נחתי לקראת הטופ-16, בשביל זה הגעתי"

17.1.2012 / 9:01

דמונד מאלט מסביר מדוע נח מול אשקלון, ובטוח: "אפשר לנצח את בארסה, אין לי ספק שמכבי ת"א יכולה להגיע לפיינל פור"

מכבי תל אביב אומנם דילגה אמש (שני) בקלילות מעל עירוני אשקלון כשגברה עליה 75:108, אולם הצהובים מעוניינים להישאר דרוכים וחדים לקראת פתיחת השלב הבא של היורוליג מול ז'לגיריס.

דמונד מאלט, שסובל מפציעה קלה, מצפה לפתיחת הטופ 16: "לא צפוי להיות משחק קל מול ז'לגיריס, אבל אני חושב שאנחנו טובים יותר, נצטרך להגיע ולשחק טוב. תמיד קשה לשחק בחוץ, אבל אני חושב שזה מבחן טוב עבורנו. אם ננצח, אז המומנטום יהיה לצדנו, למרות שבסופו של דבר זה לא תמיד משנה איך אתה מתחיל, משנה איך אתה מסיים.

"אני מודע לכך שהמשחק השני הוא מול ברצלונה וכולם אומרים שהם בלתי מנוצחים, וברור שברצלונה היא קבוצה חזקה מאוד, אבל גם אותם אפשר לנצח. נחכה ונראה. בכל אופן, אנחנו רוצים לשחק ממשחק למשחק ולנצח ולא מסתכלים יותר מדי קדימה".

מאלט, הסובל מפציעה בשריר הירך האחורי, התייחס למצבו‬: " אהיה מוכן לקראת יום חמישי, את זה אני יכול להבטיח. מול אשקלון פשוט רצו שאנוח כדי שזה לא יחמיר ובעיקר כדי לשמור עליי לקראת יום חמישי. זה לא משהו רציני או חמור. יכולתי להמשיך לשחק, פשוט העדיפו שאנוח. בשביל זה הגעתי למכבי - לשלב הטופ 16. זה משחק שאנחנו צריכים ומסוגלים לנצח ואני רוצה להיות חלק מזה".

מאלט נשמע בטוח ביכולתה של הקבוצה: "אין לי ספק שמכבי מסוגלת להגיע לפיינל פור. אחת הסיבות שבאתי זה כדי לעזור לשדרג את הקבוצה, לתת דחיפה גדולה יותר ולעשות את הדברים הקטנים, הגנה טובה, לערב את כולם במשחק, קליעות שצריך בשבילך זה אני פה".

על תהליך ההסתגלות הוסיף האמריקאי: "ההתאקלמות שלי כאן היתה מהירה כל כך, כי כולם קיבלו אותי בזרועות פתוחות וגרמו לי להרגיש נוח מהרגע הראשון. אני שחקן מנוסה ואני בחור חברותי שמסתדר עם כולם ולכן ההתאקלמות הייתה מהירה. אני מרגיש מאוד נוח לשחק לצדם של החברים כאן, אני לומד את השיטה של בלאט, זה כיף ונחמד".

מה לגבי הטיסות המרובות? "הטיסות זה הדבר הכי קשה בסיפור הזה, בסוף השבוע הזה היה טיול ארוך מאוד, אבל מזל שאנחנו קבוצה עמוקה. כשמישהו עייף או פצוע, יש תמיד מישהו שיעלה וישחק וזה עוזר. אבל מצד שני, בשרלרואה שיחקתי 38 דקות במשחק, אז זה כמו לטוס פה כל הזמן, לא היה לי הרבה זמן חופשי. אני לוחם ואני אוהב את הסיטואציות האלה, אז אין בעיה גם עם הטיסות".

על אף כל הביטחון, יש עדיין מישהו במכבי אותו מאלט מעדיף להימנע מלהרגיז : "לא רוצה לדבר על הבעיה של פפאלוקאס בטיסות, כי הוא יהרוג אותי", אמר בהומור מאלט, "לא הבנתי כמה הבעיה קשה וניסיתי להצחיק אותו בטיסה ולגרום לו להרגיש יותר נוח, אבל הוא לוקח טיסות ברצינות מדי אז אני לא מתעסק איתו יותר".

מכבי תל אביב הביסה 75:108 את עירוני אשקלון

דיוויד בלאט: "כל הפציעות האלה גורמות לנו לדאגה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully