וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הדריכות מורגשת, וזה טוב"

מכבי ת"א המריאה לקובנה לקראת פתיחת הטופ 16 מול ז'לגיריס, המאמן הוסיף: "מקווה שמאלט יהיה כשיר ליום חמישי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר הנצחונות הקלים בליגה האדריאטית והתבוסה הקלילה שהנחילה אמש (שני) לעירוני אשקלון בליגה, המריאה הערב מכבי תל אביב לליטא לקראת המפגש עם ז'לגיריס קובנה בפתיחת שלב הטופ 16 של היורוליג (חמישי, 19:45, שידור חי בערוץ 10). כזכור, הצהובים הוגרלו לבית ח' הכולל גם את ברצלונה וקאנטו האיטלקית.

"אנחנו נוסעים בהרגשה טובה, כיוון שעשינו את העבודה. נגיע לשם מוכנים בכל הבחינות", אמר מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט לפני ההמראה. "עבדנו קשה מאוד מתחילת העונה כדי להגיע לשלבים האלה. הדריכות מורגשות וזה טוב, האימונים טובים, המשחקים טובים, ואני מרגיש שאנחנו מוכנים".

על היריבה שמחכה לו ביום חמישי הקרוב אמר המאמן הצהוב: "ז'לגיריס קבוצה שהשתפרה לאורך השנה, גם ביורוליג וגם בליגת ה-VTB, ולאחרונה היא עם רצף של 8 נצחונות. היא קבוצה עם התקפה טובה, היא רצה, יש לה הרבה מאוד יכולות אישיות. הם משחקים בבית, באולם חדש ויפה, ויהיו שם למעלה מ-15 אלף איש, מה שיהפוך את המשחק לעוד יותר קשה".

לבסוף, בנוגע למצבו הרפואי של דמונד מאלט, שנפצע במשחק הליגה האחרון מול עירוני אשקלון, אמר בלאט: "מאלט התאמן, לא באופן מלא. הוא מאוד רוצה, זה סוג של בעיה שצריך מאוד להיזהר איתה ולא להסתבך עם זה, אבל נהיה עם היד על הדופק בימים הקרובים בתקווה שהוא יוכל לשחק ביום חמישי".

דיוויד בלו, שנמצא בכושר אישי מצוין, הוסיף: "בתקופה האחרונה היו לנו כמה הצלחות, אבל ברור שעכשיו זה הזמן שקובע. כולנו נרגשים, אנחנו די מוכנים ופשוט צריך לעשות את העבודה. זה משחק היורוליג הראשון מזה זמן מה, ככה שיותר מהנסיעות, הרבות הרמה של המשחק תהיה האתגר הכי גבוהה עבורנו. ז'לגיריס טובים בהתקפה, הם נעים מהר, קולעים טוב ומדובר בקבוצה עם הרבה כישרון".

הכירו את האיש שעלול לאמלל למכבי תל אביב את החיים
יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully