וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי קלע 11, קליבלנד הפסידה לגולדן סטייט

הפורוורד הוסיף 6 ריב', אבל הקאבס נוצחו בבית 105:95 אחרי שבועיים בדרכים. כספי הגיע ל-1,500 נקודות: "מרגיש טוב יותר"

אחרי תקופה יחסית חיובית, קליבלנד ספגה הלילה (רביעי) הפסד ביתי מאכזב, לאחר שנוצחה 105:95 על ידי גולדן סטייט באולמם קוויקנס לואנס ארינה. עומרי כספי המשיך לפתוח בחמישייה, שיחק 25 דקות, וסיים עם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים. כספי קלע 3 מ-8 מהשדה (מתוכם 1 מ-4 מהשלוש), המשיך לשפר את הנתון הסטטיסטי בריבאונד עם 6 כדורים חוזרים, ואליהם הוסיף אסיסט אחד, חסימה אחת ושתי חטיפות (כמו גם שני איבודים). אנטואן ג'יימיסון שוב סיים כקלע הבולט של המאבס עם 19 נקודות, קיירי אירווינג הוסיף 18 משלו (כולל 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), אבל הקאבס (7:6) הפסידו את משחקם הביתי הרביעי העונה בסך הכל (2:2).

אנדרסון ורז'או קלע 10 וקלט 13 עבור קליבלנד, אבל לצערו לא הצליח לעצור ברבע האחרון את דייויד לי, שקלע 13 מתוך 29 הנקודות שלו ברבע הרביעי והוליך את הווריורס (8:5) לניצחון. מונטה אליס, שבסיום דימםמהאף בעקבות מרפק שחטף לפרצוף מוורז'או, קלע 10 נקודות ב-2 מ-12 מהשדה, אבל נייט רובינסון חיפה עליו עם 19 נקודות. סטפן קרי, עם קרסול נקוע, החמיץ משחק שביעי ברציפות, בהם גולדן סטייט במאזן 4:3.

קליבלנד עוד הוליכה 80:82 כשנותרו 9 דקות לסיום, אבל לקראת הסיום השחקנים של ביירון סקוט נראו עייפים ומפוזרים אחרי שבועיים בדרכים, בערב אותו סיימו עם 25 איבודי כדור. ביירון סקוט לא מדבר על עייפות. "לא קונה את זה", אמר המאמן, "גם הם הגיעו לפה אחרי שלושה משחקים בחמשת הלילות האחרונים". הבעיה של קליבלנד היא שארבעת המשחקים הבאים שלה יהיו מול ארבע קבוצות חזקות: שיקגו, מיאמי, אטלנטה וניו יורק.

ביירון סקוט יודע שעם 25 איבודים אי אפשר לנצח. "זה 25 פוזשנים שאפילו לא הגענו לזריקה", אמר המאמן, "זה פשוט איום ונורא. אני עדיין מנסה להביםן אם זה בגלל שאנחנו לא יודעים למסור, או בגלל שאנחנו לא מקבלים החלטות נכונות".

עומרי כספי, אגב, הגיע הלילה ל-1,501 נקודות. הישראלי רושם שיפור יחסי לאחרונה (ממוצע של 12 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, כשהממוצע העונתי עומד על 7.3 נקודות), וגם הלילה נראה נחוש יותר כשהגיע 6 פעמים לקו העונשין, לאחר שמשחק לפני כן הגיע 7 פעמים לקו.

"צריך להיות אגרסיביים כל הזמן, ובשבעה-שמונה משחקים הראשונים לא הייתי עצמי", אמר כספי, "לא התביישתי להודות בזה, אמרתי כל הזמן, 'זה לא אני שם על הפרקט'. אני שם על עצמי הרבה לחץ וציפיות. עכשיו אני מרגיש נוח יותר לתקוף את הסל, ללכת אל קו העונשין ולהסתער על הריבאונד. גם הברך שלי מרגישה יותר טוב".

צפו בתקציר המשחק

ביירון סקוט: "קיירי אירווינג הוא פוטנציאל אולסטאר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully