וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "קיירי אירווינג הוא פוטנציאל אולסטאר"

ביירון סקוט מחמיא לכוכב קליבלנד, שמעמיד ממוצעים משביעי רצון: "זכינו בשחקן הכי טוב בדראפט". אירווינג: "על זה חלמתי"

קליבלנד עד עתה היא הפתעה די נעימה לאוהדיה. אחרי 12 משחקים, הקבוצה הצעירה של ביירון סקוט עומדת על מאזן 6:6, כשמסע החוץ הלא פשוט של הקאבס הסתיים הלילה במאזן 4:3 עם ניצחון בשארלוט.

עם כל הכבוד לשיפור ביכולתו של עומרי כספי, הדבר שמעודד את אוהדי קליבלנד זה ריירי אירווינג, שהלילה קלע 25 נקודות וחילק 7 אסיסטים - לא רע לרוקי בן 19, עם 12 משחקים בליגה, שרשם משחק חמישי ברציפות עם 20 נקודות ומעלה, ומרמז שההימור עליו היה כנראה נכון.

עד עתה הממוצעים שלו עומדים על 17.7 נקודות למשחק, 5.3 אסיסטים (מול 3.3 איבודים), 48.2 אחוזים מהשדה, 41.9 אחוזים מהשלוש, ו-86.7 אחוזים מהקו.

"יש לו ללא ספק פוטנציאל להיות שחקן אול סטאר", מחמיא לו מאמנו ביירון סקוט, "זו רק שאלה של עד כמה הוא ירצה בזה. עוד לפני כן חשבתי שלקחנו את השחקן הכי טוב בדראפט. הוא לא איכזב אותנו בכלל עד עכשיו".

אירווינג עצמו הגיב לדברים של סקוט: "אני רוצה את זה מאוד. חלמתי על זה כל החיים. עכשיו אני סוף סוף וכאן ויש לי את הכלים, את הקבוצה ואת כל התנאים. אני מרגיש שהשמים הם הגבול עבורי".

למרות זאת, הנתונים מראים שהקאבס תלויים מאוד באנטואן ג'יימיסון: הפורוורד קולע 20.4 נקודות ב-51 אחוז בניצחונות, ואילו בהפסדים מסתפק ב-13.3 נקודות ב-32 אחוזים מהשדה.

עוד הלילה בליגה:

* וינס קרטר החטיא שלשה עם הבאזר שיכלה לשלוח את המשחק של דאלאס מול הלייקרס להארכה, ונחת לא טוב על הרגל. הוא בספק למשחק הבא.

* קווין לאב הפך לשחקן החמישי בתולדות הליגה שפותח את העונה עם 13 דאבל דאבל ברציפות, אחרי אולאג'וואן, מוזס מלון, עבדול ג'באר וביל וולטון.

קליבלנד ניצחה בשארלוט, משחק מצוין לעומרי כספי

בוסטון ממשיכה להידרדר, הת'אנדר ממשיכים לרעום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully