וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* צ'לסי השלימה רשמית את רכישתו של גארי קייהיל מבולטון תמורת 7 מיליון ליש"ט, והבלם האנגלי נשמע מרוצה מהמעבר: "אי אפשר לסרב להזדמנות כזו". הבלוז השאילו את פטריק ואן אנהולט לוויטסה ארנהיים.

* מנצ'סטר יונייטד השאילה את ג'ושוע קינג להאל סיטי עד סיום העונה. החלוץ הנורבגי בן ה-20 פתח את העונה כמושאל לבורוסיה מנשגלדבאך אבל לא זכה להזדמנויות רבות בגרמניה.

* פחות משנה אחרי שהוא נמכר מסלטיק לוולגה נובוגראד, הקשר מארק קרוסאס עבר לסנטוס לגונה המקסיקנית. הספרדי בן ה-24, שגדל בברצלונה ושיחק גם בליון, לא הצליח להתאקלם ברוסיה וחתם לשלוש שנים בקבוצתו החדשה.

* החלוץ הבולגרי המבטיח, ספאס דלב, עבר מצסק"א סופיה למרסין הטורקית בתמורה לכ-850 אלף יורו. הוא חתם על חוזה לשלוש וחצי שנים.

שמועות

* סוכנו של אסטבן גראנרו אישר שקשר ריאל מדריד קיבל פניות מכמה קבוצות באירופה ואמר: "הוא מתקשה לקבל הזדמנויות בריאל, ואם הוא לא יכול לשחק שם הוא ישחק במקום אחר, אולי בליברפול".

* "דיילי מירור": ליברפול תגיש לטוטנהאם הצעה בסך 10 מיליון ליש"ט על ג'רמיין דפו.

* בנוסף עשויה ליברפול לפנות לאתלטיק בילבאו בניסיון לרכוש את פרננדו יורנטה, שחוזהו בקבוצה הבאסקית יסתיים בקיץ הבא.

* מאמן טוטנהאם, הארי רדנאפ, המריא לצרפת כדי לצפות אמש (ראשון) בחלוץ מארסיי לוק רמי וראה אותו כובש צמד לרשת ליל, אבל השחקן בן ה-25 אמר לתקשורת בארצו: "100 אחוז שאני נשאר לפחות עד סוף העונה".

* באנגליה טוענים שרוברטו מאנצ'יני ינסה להחתים במנצ'סטר סיטי את בלם רומא ניקולס בורדיסו. הארגנטינאי בן ה-30 ששיחק אצל מאנצ'יני באינטר סובל מפציעה שתשבית אותו עד סיום העונה.

* חלוצה הכשרוני של ריאל מדריד ב', אלברו מוראטה, עשוי להיות מושאל עד סיום העונה כדי לצבור דקות משחק בליגה בכירה. ארסנל הוזכרה כמי שמתעניינת בו.

* וולפסבורג קרובה לסיכום על רכישת קשר נבחרת צ'כיה וצלאב פילאר. השחקן בן ה-23 מושאל כיום מהראדץ קראלובה לויקטוריה פלזן ואם אכן יגיע לוולפסבורג, זה יהיה בקיץ.

* דימיטאר ברבאטוב ממשיך להיות מוזכר כמי שיעזוב בקרוב את מנצ'סטר יונייטד, והדיבורים על כך גברו אחרי שהוא המריא לגרמניה. באנגליה מעריכים שהוא ישוב לבאייר לברקוזן, אם כי גם באיירן מינכן ואנז'י מחצ'קאלה מועמדות לקלוט אותו.

* בתקשורת האיטלקית נטען שנאפולי הפנה את תשומת הלב שלה לקשר ורדר ברמן, מרקו מרין.

* ק.פ.ר ומוליכת הצ'מפיונשיפ, סאות'המפטון, מגבירות עניין בחלוץ סלטיק גארי הופר, אבל המאמן ניל לנון רומז שהבויז לא ישחררו אותו אלא תמורת סכום אסטרונומי.

* וויגאן מתכננת להגיש לסלטיק הצעה בגובה 2 מיליון ליש"ט לרכישת החלוץ היווני גיאורגיוס סמאראס.

* החלוץ הצעיר, רומלו לוקאקו, לא זוכה להרבה דקות משחק בצ'לסי ואמר: "אולי הדבר הכי טוב הוא שאעזוב לקבוצה אחרת ואחזור אחרי שנה".

* על פי דיווחים בצרפת, ליל עוד לא מכרה את אדן הזארד, אבל כבר יודעת את מי היא תרכוש בחלק מהכסף שתקבל עבורו, אם וכאשר: קשר ולנסיה טינו קוסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully