וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: גארי קייהיל עובר לצ'לסי

מנג'ר בולטון אואן קויל, אישר כי מועדונו הגיע לסיכום עם הבלוז על מעברו של בלם נבחרת אנגליה, תמורת כשבעה מיליון ליש"ט

צ'לסי לא נמצאת בתקופה טובה לאחרונה. דווקא אחרי הניצחון הגדול על מנצ'סטר סיטי, הבלוז נעצרו עם שלוש תוצאות 1:1 רצופות ואיבדו גובה בליגה. מחר (שבת), מצפה לצ'לסי משחק ביתי מול אסטון וילה ועד אז, הקבוצה מתחילה להתחמש לקראת המחצית השנייה של העונה.

באנגליה פורסם השבוע שהבעלים רומן אברמוביץ' ייתן למאמן אנדרה וילאש בואש עד 150 מיליון ליש"ט לרכישות במהלך חלון ההעברות הקרוב והיום החל הפורטוגלי להשתמש במתנת החג הנדיבה, כשצ'לסי סיכמה עם בולטון על רכישתו של בלם נבחרת אנגליה גארי קייהיל תמורת כשבעה מיליון ליש"ט. מנג'ר הוונדררס אואן קויל אישר את הסיכום בין המועדונים.

"נתנו לנציגיו של השחקן אישור לנהל מו"מ ישיר מול צ'לסי", אמר קויל, "בכל מקרה, אמרתי לגארי שהוא צריך להיות מרוכז לקראת המשחק שלנו מחר מול וולבס ולתת הכל עבור בולטון. הוא יודע שהמועדון הזה תמיד היה נפלא עבורו, כמו שהוא היה עבורנו".

קייהיל, שהופיע שבע פעמים במדי נבחרת שלושת האריות ואף כבש שער בודד, צפוי להחליף בצ'לסי את הבלם אלכס, שמעוניין לחזור למולדתו ברזיל. המעבר של קייהיל מגיע על רקע דבריו של בלם צ'לסי ג'ון טרי, שאמר כי הוא לא רואה את עצמו משחק אי פעם במועדון אחר, כך שנדמה כי החלק האחורי של הקבוצה מסודר לפחות לתקופה הקרובה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully