וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלקבורן הדהימה עם 2:3 על מנצ'סטר יונייטד

לא כך קיווה אלכס פרגוסון לחגוג את יום הולדתו ה-70. אסטון וילה הפתיעה את צ'לסי 1:3, ארסנל גברה על ק.פ.ר 0:1

שנת 2011 תסתיים הערב (שבת) בקול תרועה רמה, ובאנגליה לא רצו לשלוח אותנו לקבל את השנה החדשה ללא עוד הפתעה מרעישה. מנצ'סטר יונייטד תכננה לעלות לפסגה ולהעניק לאלכס פרגוסון מתנה ראויה ליום הולדתו ה-70, אבל הובכה באולד טראפורד ונוצחה 3:2 בידי בלקבורן, שהשאירה את מנצ'סטר סיטי במקום הראשון. הדרמות נמשכו גם במשחקים הבאים, כשאסטון וילה הדהימה את צ'לסי עם 1:3 גדול בסטמפורד ברידג', וטוטנהאם איבדה נקודות יקרות כשסיימה ב-1:1 בלבד עם סוונסי. מי שניצלה זאת כדי לשפר עמדות בחלק העליון היא ארסנל, שגברה על קווינס פארק ריינג'רס 0:1.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livsey, GettyImages
לא כך רצה לחגוג את יום הולדתו ה-70. אלכס פרגוסון/GettyImages, Alex Livsey

מנצ'סטר יונייטד - בלקבורן 3:2

"אשמח להיות במקום הראשון בליגה בתחילת השנה החדשה", כך אמר אלכס פרגוסון בתום המחזור הקודם, אחרי שנצמד למנצ'סטר סיטי בפסגה. המאמן הסקוטי הוותיק רצה לעשות זאת ביום הולדתו ה-70 ולציין חגיגה כפולה, אבל שחקניו גילו יכולת חלשה, בעיקר בכל האמור לגבי חוליית ההגנה והשוער דויד דה חאה, ונחלו הפסד ביתי סנסציוני דווקא מול בלקבורן מהתחתית, לה היה זה ניצחון חוץ ראשון העונה. אייגבני יעקובו הבקיע צמד והעלה את מאזן שעריו העונה ל-12, כשגרנט האנלי כבש את שער הניצחון לקראת הסיום. דימיטאר ברבאטוב, שתמיד אוהב לשחק מול בלקבורן, השווה זמנית עם צמד, לאחר שגרם לפנדל בפתיחה. יונייטד נעצרת אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בהם ספגה רק שער אחד. לא הדרך האידיאלית לקבל את פני השנה החדשה.

יונייטד פתחה הרבה יותר טוב והחזיקה בכדור, אך השער נפל דווקא בצד השני. ברבאטוב ירד לעזרת ההגנה במצב נייח ותפס בבירור בחולצתו של כריסטופר סמבה בתוך הרחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, ויעקובו דייק בדקה ה-16 מול דה חאה. יתרון מפתיע לבלקבורן. השדים האדומים ניסו להגיב והגיעו לשני מצבים טובים, אבל בדקה ה-27 בלקבורן נחלצה מערבוביה בתוך הרחבה שלה, ודקה לאחר מכן צ'יצ'ריטו בעט כדור חד שהחטיא במעט את המסגרת. רגע לפני סיום המחצית מצא עצמו נאני פנה ברחבה ובעט טוב, אבל מארק באן הדף יפה ולאחר מכן עצר גם את צ'יצ'ריטו.

השדים האדומים הפסידו את כל שלושת משחקי הבית האחרונים בהם פיגרו בהפסקה, אבל פרגוסון לא היה מוכן שזה יקרה לו גם ביום הולדתו. המאמן הוותיק הקפיץ מהספסל את אנדרסון, שחוזר מפציעה כדי לנסות ולעשות קצת סדר. דווקא צ'יצ'ריטו הוחלף. רק שליעקובו לא היה ממש אכפת. החלוץ הניגרי חטף כדור ממייקל קאריק, חלף בקלות על פני פיל ג'ונס וירה לרשת. ה-0:2 המדהים החזיק מעמד בדיוק 20 שניות, עד שברבאטוב מצא את הרשת אחרי ספק בעיטה-ספק מסירה מצד רפאל. אחרי שהבקיע את השער ה-1,500 של יונייטד בפרמיירליג וכיפר על השגיאה בפנדל, ברבאטוב נהנה ממסירה מצוינת של אנטוניו ולנסיה והשלים צמד בדקה ה-62. האלופה לחצה בניסיון לבצע מהפך, אבל בדקה ה-80 דה חאה יצא רע לכדור קרן והאנלי הצעיר הקדים אותו ובשתי נגיחות השתיק שוב את אולד טראפורד. שער בכורה לסקוטי בפרמיירליג. יונייטד, למרות הזדמנות גדולה בתוספת הזמן, שומטת נקודות חשובות.

צ'לסי - אסטון וילה 3:1

הבלוז כבר התרגלו בשבועות האחרונים למציאות העגומה ולידיעה שכבר לא יקחו אליפות העונה, אלא שהערב המשבר של קבוצת הפאר מלונדון הגיע לשיא. אחרי 3 תוצאות 1:1 רצופות הגיע הפסד הבית הכואב לוילאנס - שניצחו רק פעם אחת בחוץ עד הערב - וכעת הפער של הבלוז מהמקום הראשון עומד על 10 נקודות (ויכול לצמוח ל-13 אם סיטי תנצח ביום שני את ליברפול). אם זה לא מספיק, הרי שצ'לסי ראתה גם את היריבה העירונית ארסנל עוקפת אותה בטבלה, וצנחה למקום החמישי.

הפתיחה היתה כל כולה צ'לסי, ובאופן נקודתי - דידייה דרוגבה. החלוץ מחוף השנהב, שנמצא בכושר מצוין, פרץ לרחבה, הוכשל בדקה ה-22, וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה. דרוגבה חגג שער מרגש במיוחד - ה-150 שלו במדי צ'לסי - אלא שההמשך היה עגום עד מאוד. בדקה ה-28 הגיע השוויון, כשסטיבן איירלנד המצוין סיים מבצע קבוצתי נאה של קבוצתו, ואיזן ל-1:1. שתי הקבוצות לא היו מדויקות במיוחד בדקות הבאות, אלא שאז, בשבע הדקות האחרונות, הגיעה הדרמה הגדולה.

זה התחיל בדקה ה-83, כשסטיליאן פטרוב קיבל כדור מקיארן קלארק והכניע את פטר צ'ך, והגיע לשיא בדקה ה-86, כשדארן בנט חגג קאמבק משמח במיוחד למגרשים אחרי היעדרות בת מספר שבועות. החלוץ ניצל איבוד כדור אומלל של פרנק למפארד ובישול של איירלנד, שהותיר אותו לבד לגמרי מול צ'ך כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:3 ענק לוילאנס. צ'לסי תקווה להתאושש ביום שני עם משחק חוץ מול וולבס, כאשר כל תוצאה זולת ניצחון עשויה להרעיד מאוד את כסאו של אנדרה וילאש בואש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ארסנל - קווינס פארק ריינג'רס 0:1

יוסי בניון שב לספסל התותחנים למרות הכושר הטוב בו היה מצוי, כשאנדרי ארשבין קיבל את חולצת ההרכב מארסן ונגר. תיירי הנרי צפה מהיציע בקבוצתו החדשה לא ממש מרשימה, אך רושמת ניצחון חשוב במיוחד, בעיקר אחרי התיקו המאכזב מול אסטון וילה באמצע השבוע. רובין ואן פרסי כרגיל היה האיש המרכזי של התותחנים, ולאחר החמצות רבות מצא את הרשת בדקה ה-60, כשקיבל כדור עומק מארשבין ובבעיטה שטוחה כבש את השער ה-35 ב-2011 (רחוק 2 שערים מהשיא של אלן שירר). עד הסיום עוד היתה ארסנל קרובה למצוא את השני, אך לבסוף זה נגמר ב-0:1, שמעלה את התותחנים למקום הרביעי.

סוונסי - טוטנהאם 1:1

לאחר שהגיעה לשנה החדשה כשהיא מקדימה בטבלה את שתי הלונדוניות הגדולות, צ'לסי וארסנל, ידעה טוטנהאם כי כעת נותר לה להמשיך בכושר דומה גם ב-2012. אלא שהערב היא איבדה שתי נקודות יקרות מאוד, שמנעו ממנה לצמק את הפער מיונייטד לארבע נקודות בלבד. בנואה אסו-אקוטו פרץ נפלא באגף השמאלי, העביר כדור רוחב ורפאל ואן דר וארט נעזר בהגנה המארחת כדי למצוא את הרשת ולחגוג שער שמיני העונה בדקה ה-44, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לסקוט סינקיילר, שהשווה בדקה ה-84 והעניק לוולשים החביבים והביתיים נקודה נאה.

משחקים נוספים

בולטון - וולבס 1:1
הבקיע לבולטון: סמואל ריקטס (21), לוולבס: סטיבן פלטשר (49)

נוריץ' - פולהאם 1:1
לנוריץ': סימון ג'קסון (94), לפולהאם: אורלנדו סה (7)

סטוק סיטי - וויגאן 2:2
לסטוק: ג'ונתן וולטרס (77, פנדל), קמרון ג'רום (84), לוויגאן: ויקטור מוזס (44), בן ווטסון (77, פנדל)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully