וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לפני שבועיים היינו עם רגל וחצי בלאומית"

16.1.2012 / 8:52

בבית"ר חגגו ניצחון שני ברציפות אך נזהרו מאופוריה: "כבר היינו בסרט הזה העונה". יובל נעים: "במצבנו צריך לדעת לשחק נכון"

בית"ר ירושלים חגגה אתמול (ראשון) ניצחון יקר במאבקי התחתית עם 0:1 על הפועל פתח תקוה באצטדיון המושבה, והחגיגות הגדולות של השחקנים עם האוהדים ובחדר ההלבשה הלחיצו במעט את אנשי המועדון. יובל נעים מיהר להוריד את כולם לקרקע בסיום ואמר: "היינו כבר בסרט הזה של שני ניצחונות רצופים והתלהבות. חייבים המשכיות אחרת מהר מאוד נרד למטה".

לאחר מכן הוסיף נעים: "פתח תקוה באו ללחוץ אותנו וחשבו שנסתגר. לא היינו טיפשים ולא נתנו להם מרחבים, אבל ידענו ללחוץ אותם בפתיחה וכשהיה צריך וזה הספיק לנו לגול ושלוש נקודות יקרות. כששלטנו, תקפנו ושיחקנו מול קבוצות כמו הפועל תל אביב בקושי הוצאנו נקודה, ובמצבנו צריך לדעת לשחק נכון וזה מה שעשינו היום ובשבוע שעבר".

דריו פרננדס, שערך בכורה מחודשת בקבוצה, נכנס במהירות לתפקיד המנהיג ואמר לחבריו לפני המשחק: "בואו נהיה אגרסיביים ונראה להם שאנחנו בעלי הבית במגרש. אנחנו קבוצה טובה אז בואו נעלה ונראה את זה לכולם". בסיום אמר פרננדס: "אני אוהב את המועדון, חזרתי כי אני רוצה לעזור לקבוצה להישאר בליגה ולשמח את האוהדים הנפלאים. הם נתנו לנו גב לאורך כל המשחק ועודדו אותנו. התגעגעתי אליהם מאוד, שמרתי על קשר עם השחקנים והאוהדים, ואני שמח שהתאפשר לי לחזור".

כשנשאל על פרננדס אמר נעים: "אין עליו. לא היה משחק גדול שלו אבל הרבה שקט וניסיון. צריך היה לראות איך הוא מדרבן את השחקנים לפני המשחק בחדר ההלבשה ואת הקשר שלו עם הקהל כדי להבין איזה מהלך גדול זה היה להחזיר אותו". על סטיבן כהן אמר נעים: "קיבלנו אותו כמו שהוא יודע. שבוע שעבר צמד, היום משחק מצוין, שרק ימשיך ככה. בכלל עלו פה חבורה של שחקני בית לוחמים כמו ברק משה, מתן בן סימון, בראשי, חדד, איינבינדר, הרוש, בן שושן - חבורה של שחקנים שנלחמו למען הסמל של בית"ר".

"המצב שלנו יכול להתהפך בכל מחזור"

היום אחר הצהריים יתקיים הדיון בערעור הקבוצה על עונש הפחתת שתי הנקודות שהוטל עליה, ובקבוצה מקווים שלפחות אחת הנקודות תוחזר למאזנה.

השחקנים ניסו שלא לחגוג יותר מדי אחרי הניצחון, ואחד מהם סיפר: "בסיום מול הקהל שמחנו אבל כבר אז הייתה הרגשה שאסור לשמוח יותר מדי כי היינו בסרט הזה השנה, וחייבים לנצל את המומנטום ולצבור נקודות כדי לברוח מהקו האדום. המצב שלנו קשה מאוד בתחתית, ונכון שלפני שבועיים אחרי הפועל חיפה היה שבוע שכולם הרגישו עם רגל וחצי בלאומית ועכשיו הפכנו הכל, אבל בליגה הזאת הכל יכול להתהפך חזרה. כי מי שראה את 3,000 האוהדים שלנו היום מבין כמה בית"ר חשובה לליגה הזאת ואני מקווה שכבר היום יחזירו לנו את הנקודות והדברים יוכרעו על הדשא כמו שמגיע לנו".

לאונרדו פאסוס שכבש את שער הניצחון בדקה הרביעית סבל מכאבי בטן עזים במהלך המשחק, אמר לצוות הרפואי: "לא יודע מה קורה לי בבטן, אכלתי פסטה עם בולונז באיזו מסעדה והבטן מתהפכת לי". במחצית נכנס פאסוס בריצה לחדר ההלבשה וטס לשירותים, כשיצא אמר: "התפוצצה לי הבטן, הפסטה הזאת הרגה אותי. אני לא אוכל שם יותר אף פעם". אגב, יובל נעים כעס על מאמן הכושר רוני הלל על כך שנתן לשחקנים כדורי קפאין לפני המשחק.

היום תיהנה הקבוצה מיום חופש ותחזור רק מחר לאימונים. מי שימשיכו להיבחן הם הקשר הבולגרי טודור טימונוב והחלוץ הבולגרי גיורגי חריסטוב. נעים התרשם מהאיכויות של טימונוב אך לא מרמת ההשקעה שלו במגרש, והוא ומעוניין לראות אותו מגביר קצב לפני שיוכל לקבל החלטה לגביו. אגב, במידה וארקדי גאיידמק לא יעביר את 400 אלף הדולרים אותם הבטיח הקבוצה צפויה להתחזק בשחקן אחד בלבד ועוד שחקן או שניים בשכר חייל, ובמקרה כזה נעים יעדיף לצרף שחקן התקפה ולא את טימונוב.

צפו בפאסוס מעניק לבית"ר 0:1 על הפועל פ"ת

דריו פרננדס: "כמה התגעגעתי לאוהדים האלה"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully