וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדס: "כמה התגעגעתי לאוהדים האלה"

דריו פרננדס חזר להרכב בית"ר ירושלים בניצחון על הפועל פ"ת והחמיא לקהל. נעים: "הייתה הקרבה, מקדיש הניצחון לקורנפיין"

בית"ר ירושלים רשמה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות, הפעם 0:1 קטן-גדול על הפועל פתח תקוה בחוץ משער של לאונרדו פאסוס במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל, והמשיכה בבריחה שלה מהתחתית. הקבוצה של יובל נעים שיפרה את מאזנה ל-21 נקודות ועלתה למקום ה-12 על חשבונה של הפועל באר שבע, כשהיא עם ארבע נקודות מעל הקו האדום והפועל חיפה, שתשחק מחר מול הפועל תל אביב.

יובל נעים אמר בסיום: "עד היום הפסדנו כמעט בכל קרבות התחתית. לא נתנו משחק גדול, אבל הייתה כאן הקרבה ונחישות. זה ניצחון ענק. באנו למגרש קשה מול קבוצה עם רוח גבית ושני ניצחונות רצופים בבית. קור הרוח של דריו פרננדס השפיע. ניצחון גדול, אבל ממחר נתכונן למ.ס. אשדוד שעושה עונה גדולה עם יוסי מזרחי. אנחנו נמשיך במלחמה שלנו עד הסוף.

"ראיתם היום שחקני בית צעירים רבים שבאו ונתנו את הנשמה בשביל הסמל. כל הקבוצה נלחמה. כולם פסימיים לגבי הכסף של ארקדי גאידמק, אבל אני אופטימי. הוא יקיים את ההבטחה. אני רוצה להקדיש את הניצחון לאיציק קורנפיין, שתמיד ידע להגיד מילה טובה, גם בזמנים קשים".

דריו פרננדס אמר בסיום: "אני מרגיש טוב באופן אישי ואני שמח שניצחנו כי היינו צריכים את הנקודות. הפועל פתח תקוה קבוצה טובה, ולכן זה היה ניצחון חשוב. אני אוהב את המועדון, חזרתי כי אני רוצה לעזור לקבוצה להישאר בליגה ולשמח את האוהדים הנפלאים. הם נתנו לנו גב לאורך כל המשחק ועודדו אותנו. התגעגעתי אליהם מאוד, שמרתי על קשר עם השחקנים והאוהדים, ואני שמח שהתאפשר שאני אחזור לבית"ר".

על יובל נעים אמר: "אני עוד לא מכיר את המאמן, אבל שנינו רוצים לעזור למועדון. היום לא שיחקנו כל כך טוב, אבל העיקר שניצחנו. אני אמשיך כאן עד לתום העונה ואחר כך נראה מה יהיה. אנחנו חייבים להישאר בליגה, חוץ מזה שום דבר לא חשוב כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully