וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תערער על הצהוב שספג אנדרס אינייסטה

מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהקשר לא צלל נגד בטיס ושהגיע לקבוצה פנדל. גווארדיולה החמיא לשחקנים: "לעולם לא נחים"

ברצלונה ספגה אמש (ראשון) שני שערי חובה ראשונים העונה בבית, יתרון 0:2 שלה נמחק, אבל לבסוף היא יצאה מהמשחק נגד בטיס עם שלוש נקודות בזכות ניצחון 2:4. שערים מאוחרים של אלכסיס סאנצ'ס ולאו מסי (פנדל) הביאו ניצחון, אבל בקרב האלופה לא יכולים לנוח על זרי הדפנה אחרי תצוגה הגנתית חלשה שהגיעה שלושה ימים לפני המפגש הראשון עם ריאל מדריד ברבע גמר גביע המלך.

יחד עם זאת, פפ גווארדיולה לא שינה את הקו המנחה אותו מזה תקופה ארוכה והחמיא לשחקניו: "הם יצטרכו לעשות עבודה ממש חלשה כדי שאני אפקפק ברמה המחויבות שלהם. אם יש משהו שאני יכול להגיד זה שהקבוצה הזו לא נחה. לא היינו זוכים בכל מה שזכינו אילולא הגישה של השחקנים. לא ראיתי שום סימפטום של חוסר רצון".

גווארדיולה גם סיפר שקבוצתו תערער על הכרטיס הצהוב שספג אנדרס אינייסטה. הקשר הוכשל על ידי ג'פרסון מונטרו ברחבה, אבל השופט חשב שמדובר בהתחזות ושלף לעברו את הכרטיס. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהיה צריך להישרק פנדל והמאמן הסביר: "בדרך כלל אנחנו לא מערערים על כרטיסים, אבל הפעם נעשה את זה".

צ'אבי החמיא ליריבה: "ריאל מדריד עלתה ביום שבת ליתרון של שמונה נקודות והיינו צריכים לנצח. בטיס שיחקה טוב מאוד והעזה. זו קבוצה עם שחקנים טובים ששיחקה פתוח והקשתה עלינו".

ניצחון בכורה לדייגו סימאונה באתלטיקו מדריד

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully