וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר מתרץ: "הפסדנו בגלל פנדל מדומיין"

ארסנל ממשיכה להפסיד, ארסן ונגר ממשיך להסביר: "הייתה פאניקה בחלק הקדמי". מארק יוז כבר מתחיל להבין לאן הגיע

מה כבר אפשר להגיד על ארסנל? התותחנים מתעקשים לפספס כל הזדמנות שניכרת בפניהם, והיום (ראשון) השחקנים של ארסן ונגר שוב מעדו, הפעם עם הפסד 3:2 מול סוונסי. יוסי בניון פתח בהרכב והציג 63 דקות בינוניות ללא תפוקה ממשית, תיירי הנרי נכנס כמחליף אבל גם הוא לא הצליח להושיע, ובסופו של יום ונגר שוב נאלץ להסביר עוד מעידה אחרי שקבוצתו כבר הוליכה משער של רובין ואן פרסי (5).

"הפסדנו כי שיחקנו מול קבוצה טובה", אמר ארסן ונגר בסיום, שחווה הפסד שני רצוף אחרי שקבוצו כשלה גם מול פולהאם, "סבלנו מחוסר מזל, בגלל ששרקו נגדנו פנדל מדומיין ובגלל שעשינו טעויות. עבור קבוצה כמו שלנו, עם שאיפות לצמרת ועם ניסיון כזה, קשה להסביר את ההפסד הזה.

"אסור שנהיה בפאניקה כזאת בכל פעם שאנחנו בחלק הקדמי. אנחנו חייבים להראות יותר קור רוח ונחישות. נלחצנו יותר מדי היום. הייתה גם רוח חיובית במהלך המשחק, אבל חבל שפספסנו שש נקודות רצופות".

מנגד, מאמן סוונסי ברנדן רודג'רס הילל את קבוצתו: "המסע שלנו ב-18 החודשים האחרונים היה מדהים. עבורנו לנצח מועדון גדול כמו ארסנל זה פנטסטי. אני גאה מאוד".

עוד מאמן מאוכזב מהתוצאה היום הוא מארק יוז, שמונה למאמן קווינס פארק ריינג'רס והפסיד בבכורה שלו 1:0 לניוקאסל. "אני פה רק שבוע, אבל ללא ספק ראיתי דברים שנהיה חייבים לעבוד עליהם", אמר יוז, "הייתי מרוצה מהתשוקה של השחקנים ומזה שנתנו את כל מה שיש להם. היה יכול להיות אידיאלי אם הייתי מוציא משהו מהמשחק הראשון שלי, כי בהחלט היינו ראויים לזה". ק.פ.ר עדיין מתחת לקו האדום.

אנגליה: סוונסי ניצחה 2:3 את ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully