וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סוונסי ניצחה 2:3 את ארסנל

התותחנים ספגו הפסד שני ברציפות ושמטו שוב יתרון, המרחק מצ'לסי כבר עומד על 4 נק'. יוסי בניון רשם 63 דקות חלשות

אחרי ההתרגשות הרבה של משחקי אמש (שבת) בפרמיירליג, שכללה שער חזרה מרגש של פול סקולס במדי מנצ'סטר יונייטד, נמשך היום המחזור ה-21. ארסנל החלשה ספגה הפסד שני ברציפות ושוב שמטה יתרון. מי שחגגה הפעם על חשבון התותחנים האומללים היא סוונסי, שגברה עליהם 2:3. ניוקאסל, שעדיין לא ויתרה על חלומות אירופה שלה, גברה 0:1 בבית על ק.פ.ר, עם המאמן החדש מארק יוז, שמנסה להתחזק אבל בינתיים תקועה מתחת לקו האדום.

סוונסי - ארסנל 2:3

הקבוצה של ארסן ונגר הוכיחה שוב, בפעם המי יודע כמה העונה, שהיא לא שייכת לצמרת הטבלה. ארסנל ספגה הפסד ליגה שני ברציפות ופעם שנייה ברציפות שהיא שומטת יתרון ומפסידה, כשנוצחה 3:2 על ידי העולה החדשה סוונסי. התותחנים עדיין במקום החמישי בטבלה, אך הפעם מצ'לסי הרביעית עומד כבר על ארבע נקודות. גם גימיקים כמו תיירי הנרי, שרשם 27 דקות אנמיות, לא יעזרו לקבוצה מצפון לונדון. יוסי בניון פתח בהרכב על חשבונו של מיקל ארטטה הפצוע, שיחק 63 ולא תרם מאום.

התותחנים עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית כשמסירת עומק של אנדריי ארשבין מצאה את רובין ואן פרסי, שבעט עם רגל ימין לפינה הקרובה וניצל טעות של מישל וורם, שלא סגר טוב את הפינה, כדי לקבוע 0:1. סוונסי איזנה בדקה ה-16 כשנייתן דייר זרק את עצמו ברחבה אחרי ספק מגע עם ארון ראמזי. סקוט סינקלייר בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1. סוונסי הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-57 כשאיבוד כדור רשלני של ראמזי במרכז השדה נגמר במסירה של ג'ו אלן לנייתן דייר, שהצליח להכניס את וויצ'ק שצ'סני ולקבוע 1:2.

בשלב הזה החליט ארסן ונגר להחליף שניים מהשחקנים הכי חסרי תועלת על המגרש - יוסי בניון ואנדריי ארשבין - והכניס במקומם את תיירי הנרי ותומאש רוזיצקי. ארסנל הצליחה למצוא גם את השוויון בדקה ה-69 כשמסירת עומק של יוהאן דג'ורו מצאה את תיאו וולקוט, שבעט מעל וורם פנימה את ה-2:2. ארסנל עוד לא הספיקה לחגוג וקיבלה שוויון מיד כשכדור עומק של גילפי סיגורדסון המושאל מהופנהיים מצא את דניאל גרהאם, שהכניע את שצ'סני, שיצא לא מספיק טוב וקבע 2:3.

ניוקאסל - ק.פ.ר 0:1

ניצחון חשוב למאגפייז, שחוזרים למקום השישי על חשבון ליברפול. הגבהה של ריאן טיילור בדקה ה-37 נחתה ברגליו של לאון בסט, שעשה הטעייה יפה ושלח את הכדור לפינה השמאלית של פטריק קני, כדי להשאיר את הנקודות בסט. ג'יימס'ס פארק. ניוקאסל המשיכה בכושר הטוב אחרי הניצחון הענק על מנצ'סטר יונייטד, ק.פ.ר האומללה אומנם פעילה בשוק שמועות ההעברות, אבל בליגה היא לא ניצחה כמעט חודשיים והיא רק במקום ה-18, מתחת לקו האדום. הבכורה של המאמן החדש מארק יוז על הקווים לא הוכתרה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully