וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: "אנחנו סופגים שערים של ילדים"

בקבוצה התאכזבו מאוד מהנקודה הבודדת אחרי ה-2:2 נגד מכבי פתח תקוה. ההנהלה תאיץ את המגעים עם הבלם ליאור ז'אן

בהפועל ראשון לציון שרר כעס רב על השערים שספגה הקבוצה אמש בתיקו 2:2 נגד מכבי פתח תקוה. "אנחנו סופגים שערים של ילדים בטרום ב'", אמר גורם במועדון והיטיב לבטא את התחושות בקבוצה. "שני השערים שקיבלנו התחילו דווקא במצבים נייחים לזכותנו וזה אומר הכל. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקבל גולים כאלה. רק ביום שישי ניסן (יחזקאל, ר"ב) הקרין לשחקנים לקט של כל השערים שכבשנו העונה ובאמת שהבקענו שערים יפים. גם אתמול הבקענו שער מצוין, אבל אנחנו סופגים בקלות וזה בלתי אפשרי", הוסיף הגורם.

בראשון ינסו לקדם היום את המגעים עם הבלם ליאור ז'אן ששוחרר מהפועל חיפה, במטרה לצרפו לסגל כמה שיותר מהר, כאשר התכנון הוא להביא בנוסף לז'אן גם בלם זר. יחד עם זאת, עד כה לא מצא הצוות המקצועי בלם ראוי, בהתאם כמובן לסכומי הכסף שהוקצו לכך על ידי ההנהלה.

בשבוע הבא צפויים לחזור לסגל השוער אוהד כהן שלא שיחק בשל מתיחה בשריר, והקשר איתי אלקסלסי שלא שיחק בשל הרחקה. הבלם דור הלוי, שהיה אמור לפתוח בהרכב, חש כאבים בשריר הירך האחורי בדקות החימום לפני המשחק ונאלץ לפנות את מקומו. הלוי ייבדק היום על ידי הצוות הרפואי ובקבוצה מקווים כי מדובר במתיחה בלבד ולא בקרע בשריר.

צפו בהפועל ראשל"צ ומכבי פ"ת נפרדות ב-2:2
הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully