וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשל"צ ומכבי פ"ת נפרדו ב-2:2

קרב התחתית הסתיים בחלוקת נקודות שלא עוזרת לשתיים. בן חיים ופרדה כבשו לאורחים, בלדוט וברטקובסקי איזנו פעמיים

הפועל ראשון לציון ומכבי פתח תקוה נפרדו הערב ב-2:2 דרמטי בקרב תחתית לוהט. אייל לחמן ושחקניו הגיעו לעיר היין אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים וההדחה בחצי גמר גביע הטוטו בידיעה שהפסד נוסף יגרור אותם היישר לקלחת של החלק התחתון. המאמן האורח הימר על הרכב התקפי, אבל ביצע חילופים הגנתיים וקבוצתו איבדה פעמיים יתרון. ראשון לציון? היא חזרה סופית לקרקע אחרי הניצחון על מכבי חיפה ומחכה לה עוד הרבה עבודה במאבקי ההישרדות.

טל בן חיים, אולי במשחקו האחרון בקבוצה לפני מעבר אפשרי להפועל תל אביב, כבש את השישי של העונה במבצע אישי נהדר בדקה ה-10. המארחים האומללים, עם אבירן דלל בשער והחלוץ המולדבי גאורגי אובסניקוב בהופעת בכורה, חזרו עם שער של אסי בדלוט לפני ההפסקה, אבל שוב, כהרגלם העונה, ספגו עם פתיחת המחצית השנייה כשדני פרדה החזיר את האורחים ליתרון. אז הלכה פתח תקוה אחורה, לחמן הוציא את בן חיים ועומר גולן, ובדקה ה-86 כבש ליאור ברטקובסקי שער שוויון שהשאיר גם האורחים באיזור הסכנה.

האורחים פתחו מצוין את המשחק, שלטו בדקות הראשונות ועלו ליתרון בדקה ה-10. מבצע אישי נהדר של טל בן חיים הסתיים בהקפצה קלילה לרשת של דלל. 0:1 למכבי פתח תקוה. בדקה ה-29 הייתה ראשון קרובה לשוויון כאשר כדור חופשי ארוך של הילאל מוסא קיבל תאוצה בעזרת הרוח ונחת על המשקוף של שטראובר. רגע לפני ההפסקה הגיע השוויון. גומז הגביה משמאל ובלדוט החופשי כבש שער נהדר בחצי מספרת. 1:1.

גם המחצית השנייה נפתחה בסערה. בדקה ה-48, מרעי ניצל טעות בהגנת המקומיים דהר לרחבה ופרגן לפרדה שכבש שער קל מול דלל. 1:2 למכבי פתח תקוה. אחרי השער פתח תקוה ירדה למגננה ושילמה על כך מחיר בדקה ה-86. גומז רשם בישול שני והמחליף ברטקובסקי איזן וקבע 2:2.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד, גל ספיר, גיא משפתי, עמירן שקלים, הילאל מוסא (ריף מסיקה, 68), דודו אברהם (אלביס משיץ', 85), קובי מוסא (ליאור ברטקובסקי, 46), אסי בלדוט, גאורגי אובסניקוב, דייויד גומז

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, ניצן דמארי, שי מימון, טל מעבי, סבסטיאן סנסוני, איגור מאליש (חגי גולדנברג, 90), דני פרדה, עומר גולן (אסי משיח, 69), טל בן חיים (ציון צמח, 58), ויקטור מרעי.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully