וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "לא סתם אשדוד נמצא במקום השני"

בלם בני יהודה הסתפק בנקודה של קבוצתו מול סגנית המוליכה. שלומי אביסדריס מועמד להצטרף, דמאיו לא מעוניין לצרף זר נוסף

בני יהודה חזרה אמש (שבת) עם נקודה ממשחק החוץ באשדוד (0:0). בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את התוצאה, שכן מצד אחד הקבוצה לא הפסידה באחד המגרשים הכי ביתיים בליגה, אולם מצד שני הזהובים לא ניצלו חולשה יחסית של שחקני אשדוד כדי להשיג ניצחון.

המאמן יוסי אבוקסיס משתוקק לחזק את הקבוצה, בעיקר בחלק הקדמי, ומי שנמצא על הכוונת הוא החלוץ הצעיר שלומי אביסידריס שמושאל כעת מעירוני קרית שמונה להפועל רעננה ועשוי להצטרף לבני יהודה כבר השבוע. שחקן נוסף שנבחן בקבוצה הוא אמג'ד סולימן שיקבל בימים הקרובים הודעה על המשך דרכו. אבוקסיס היה רוצה להתחזק בחלוץ זר, אולם מכסת הזרים בקבוצה מלאה בשלב זה והמנכ"ל משה דמאיו לא מעוניין לשחרר אף אחד מהזרים, כולל ננאד מרינקוביץ' שלא מצליח לשמור על יכול גבוהה לאורך זמן והוזכר כמועמד לעזוב. בשלב זה נראה כי אף אחד מהזרים לא ישוחרר, אם כי עד סוף חלון ההעברות עשויות להיות התפתחויות בנושא.

"זה היה משחק מאוד טקטי, של שתי קבוצות טקטיות", אמר הבלם גל כהן, שנשאל על המשחק החלש שהפגינו שתי הקבוצות. "אשדוד קבוצה מצוינת שלא הפסידה זמן רב ואנחנו למעשה האחרונים שניצחנו אותה, בסיבוב הקודם. הגענו למצבים שלנו, ובניגוד לשבוע שעבר, הפעם לא כבשנו, אבל גם נקודה במשחק חוץ באשדוד מספקת אותנו".

כהן התייחס לחוסר היציבות של בני יהודה העונה ואמר: "אנחנו לא קבוצה משוגעת. בסך הכל בחודש וחצי האחרונים אנחנו מאוד מאוד יציבים וחוץ מהמעידה במשחק בנתניה הקבוצה משחק כדורגל באמת טוב. גם אתמול די שלטנו במשחק, הגענו למצבים שלנו אבל לצערי לא כבשנו. במשחק הבא נגד ראשון לציון נצטרך להמשיך ביכולת הזאת ואז נגיע למטרות שלנו. זה באמת קצת פספוס. אבל זה לא רק בשליטתנו. אשדוד באמת קבוצה מצוינת, היא לא סתם נמצאת במקום השני. זו קבוצה מאומנת מאוד".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully