וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד סיימה ב-0:0 מול בני יהודה

הקבוצה של יוסי מזרחי, עם ניר ביטון בהרכב, איכזבה מאוד וסיימה משחק בית שני ברציפות בתוצאה מאופסת

שמונה ניצחונות, הפסד ותיקו. זה היה מאזן הבית של מ.ס. אשדוד לפני המשחק מול בני יהודה, במסגרת המחזור ה-21, שנערך הערב (שבת) באצטדיון הי"א בעיר. אלא שזה לא הרשים יותר מדי את הקבוצה של יוסי אבוקסיס. מ.ס. אשדוד ובני יהודה נפרדו ב-0:0 חלש במיוחד, שהיה ה-0:0 השני ברציפות שעושה הקבוצה של יוסי מזרחי בבית, לאחר "משחק העונה" מול עירוני קרית שמונה לפני שבועיים. אשדוד נותרה במקום השני בליגת העל עם 40 נקודות, שמונה פחות מקרית שמונה המוליכה, בעוד הזהובים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-30.

אז מה אפשר להגיד על מ.ס. אשדוד? דווקא בלי הכוכב הגדול שלה, ניר ביטון, שיצא למבחנים במנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר, הצליחה הקבוצה לנצח 2:3 את מכבי פתח תקוה. היום, כשביטון חזר מהמבחנים וגם להרכב של יוסי מזרחי, דווקא אשדוד נראתה רע מאוד ולא הצליחה לכבוש בבית מול בני יהודה. אמנם יוסי מזרחי והקבוצה שלו נמצאים במקום השני בליגה, אך ניצחו פעם אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים ופעמיים בששת המשחקים האחרונים. כך, ובטח כשהיא יוצאת למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים במחזור הבא, יהיה לה קשה מאוד לרוץ מול קרית שמונה על האליפות.

מנגד, הזהובים יכולים להיות בסך הכל די שבעי רצון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס, שנעצרה קצת לפני שבועיים כשהפסידה 1:0 למכבי נתניה, חזרה לעצמה במחזור שעבר עם 1:5 גדול על הפועל פתח תקוה ובסך הכל שמרה על המומנטום כשסיימה ב-0:0 במשחק חוץ לא פשוט בכלל מול אשדוד. בסך הכל, בני יהודה היא קבוצת אמצע טבלה מובהקת, שתנסה לחפש נקודות פה ושם, אך לא תצליח לעשות הרבה יותר מזה. בהתחשב בכך, 0:0 באשדוד זו בהחלט תוצאה טובה מבחינתם.

מהלך המשחק

דקה 9: קרן של המקומיים מצאה את קולה, שנגח מקרוב החוצה.

דקה 16: הזדמנות ראשונה לבני יהודה. מנשה ניסה את מזלו בבעיטה מ-28 מטר, אך הכדור חלף סמוך לקורה.

דקה 33: גלבאן בעט כדור חופשי, מרציאנו הדף בקצות האצבעות.

דקה 48: הזדמנות מצוינת לאורחת. גלבאן מסר למרינקוביץ', אך הוא בעט חלש ומרציאנו הדף.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול (אמיר לביא, 58), חאתם עבד אל חמיד, דוד רביבו, עידן שריקי (משה בן לולו, 76), רוג'רס קולה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, עוז ראלי (אמיר עגיוב, 71), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, פיני בלילי (דינו אנדלובו, 46).

לדף המשחק

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully