וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: גיא לוי התפרץ על אביתר אילוז ואיציק וקנין

15.1.2012 / 8:43

המאמן השתולל על שחקניו במחצית, שחקן: "מכבי התפרקו עלינו". במועדון אישרו הידיעה בוואלה! ספורט, קיסו נוחת לבדיקות

למרות התבוסה אמש למכבי תל אביב (4:0), ראשי הפועל באר שבע הבהירו שהם מרוצים מאוד מהתוצאות של גיא לוי בקבוצה עד כה והוא זוכה לתמיכה מראשי המועדון. במהלך המשחק לוי בשחקניו, ומחצית נכנס המאמן לחדר ההלבשה כשהוא זועם על אביתר אילוז ואיציק וקנין. לוקנין אמר: "אולי המעמד גדול עליך". לאילוז אמר: "אתה לא עושה הגנה ולא התקפה. לא פה ולא שם". גם סיראז' נאסר זכה לביקורת מסויימת.

כזכור, לדברים שאמר לוי הצטרף אתמול הבלם עודד גביש, שגער בשחקנים במחצית ובסיום המשחק. במחצית הוא אמר לחבריו: "יש כאן שחקנים שמפחדים לשחק, מי שמפחד עדיף שלא ישחק בכלל". בסיום הוא צעק: "נראינו בושה וחרפה, ככה נרד ליגה".

שחקן בקבוצה תיאר את היכולת שגילתה הקבוצה אמש כשאמר: "מכבי התפרקו עלינו, הם באו עצבניים מהמשחק מול רמת השרון והתפוצצו עלינו במגרש. כל ההחמצות שלהם מהשבוע שעבר נכנסו השבוע". על דבריו של גביש אמר: "הוא צדק, יש שחקנים שנראו מפוחדים ולכאלה אין מקום בהרכב. אולי כדאי לעשות זעזוע".

באר שבע אישרו אמש את הידיעה בוואלה! ספורט לפיה הקשר הבוסני ננאד קיסו (22) מקבוצת אולימפיק סרייבו, ינחת היום (ראשון) בישראל ויעבור בדיקות רפואיות במטרה להצטרף לקבוצה. כזכור, עוד אתמול אמר מקורב לעסקה: "קיאסו אמור להצטרף לקבוצה לאחר שסיכם את כל תנאיו". קיסו גדל בפרטיזן בלגרד, אולם מאוחר יותר עבר לקבוצתו הקודמת, סטנקום הסרבית משם הגיע לקבוצתו הנוכחית, במדיה כבש שער אחד בתשע הופעות. ברזומה של קיסו גם 12 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של בוסניה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully