וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל באר שבע

13.1.2012 / 21:08

הצהובים נראו נהדר בבלומפילד: מונאס דאבור (18, 62), רוברטו קולאוטי (23) ואלירן עטר (55) חגגו על הגנה מפורקת

מכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) 0:4 את הפועל באר שבע בבלומפילד, וטיפסה למקום הרביעי בליגת העל. הצהובים, שגילו חוסר יציבות בשבועות האחרונים, נהנו ממשחק משובח משריקת הפתיחה ועד לשריקת הסיום, והפריחו שוב תקוות בקרב האופטימיים ביותר מאוהדי המועדון, שרובם כבר השלימו עם אובדן המאבק על התואר העונה.

האורחים מבאר שבע עשו צרות להרבה קבוצות בזמן האחרון, ואפילו גרמו בעקיפין לפיטוריו של דרור קשטן מהפועל תל אביב. גם הפעם הם נראו כאילו יעשו בעיות למכבי תל אביב, כשהגיעו למצב מסוכן כבר בשניות הראשונות של המשחק, אבל פה זה נגמר. הבעיה הייתה שמאותו רגע שחקניו של גיא לוי רק הסתגרו בהגנה, הצטופפו מאחור בחשש, ולמעשה לא עשו כלום.

במקביל, מכבי תל אביב היתה צריכה רק שער אחד (של מואנס דאבור בדקה ה-18) כדי להשתלט לגמרי על המשחק. רוברטו קולאוטי (23), אלירן עטר (55) ודאבור שהשלים צמד (62) השלימו את החגיגה בבלומפילד, כשאוהדי מכבי תל אביב סוף סוף מקבלים את השבוע החדש בסיפוק מוחלט מההופעה של קבוצתם, בעיקר מחוליית ההתקפה של דאבור, עטר וברק יצחקי, שכל כך רצה לכבוש אבל הסתפק בבישול לפני שהוחלף בדקה ה-72.

הצהובים שוב מתעוררים מאוחר מדי, אבל עדיף מאוחר מאשר מעולם לא. שחקניו של ניר לוין הציגו משחק יפהפה לפרקים, עם צירופי מסירות מרשימים, וגם אם אין טעם לדבר על אליפות (הפער מקרית שמונה הוא 15 נקודות), עדיין נותרו מטרות, כמו גביע המדינה וההעפלה לאירופה.

בעוד שמכבי תל אביב עלתה למקום הרביעי בטבלה, הפועל באר שבע איבדה מומנטום ונותרה במקום ה-12, עם אופציה לרדת מתחת לקו האדום במידה שהפועל חיפה וגם בית"ר ירושלים ישיגו ניצחונות במחזור הנוכחי.

מהלך המשחק

דקה 1 - הזדמנות לבאר שבע כבר בהתקפה הראשונה במשחק. יוסי שבחון שלח כדור ימינה לאביתר אילוז, שחזר לרחבה ובעט לידיים של ברק לוי.

דקה 11 - מכבי תל אביב ישבה על השער של לויטה במשך מספר דקות, אבל אלירן עטר החליט לנסות את מזלו בבעיטה מרחוק. לויטה הדף.

דקה 15 - מואנס דאבור מצא את ברק יצחקי פנוי ברחבה, אלא ששחקני באר שבע צופפו ולא אפשרו לו חופש פעולה, ויצחקי בעט לידיים של לויטה.

דקה 18 - שער! משה לוגסי הרים כדור לרחבה, אלירן עטר בעט מקרוב אבל לויטה הדף קדימה. קולאוטי השתלט על הריבאונד ובעט מקרוב, גביש עצר עם הרגל על קו השער. דאבור השתלט על הריבאונד, גביש שוב עצר עם הרגל אבל דאבור השיג ריבאונד שני והפעם כבש. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 20 - עוד מטווח של מכבי תל אביב על השער של באר שבע, כשהפעם דאבור (נגיחה מצד שמאל) וקולאוטי (בעיטה מצד ימין) מצאו את הקורות.

דקה 23 - שער! משה לוגסי פרץ מצד ימין, נכנס לרחבה והרים לכיוונו של אלירן עטר שהיה בצד השני של הרחבה. עטר הוריד לברק יצחקי שהמשיך בבעיטה לשער, והכדור מצא בסופו של דבר את רוברטו קולאוטי, שכבש מקרוב. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 36 - אלירן עטר שלח מסירה גדולה ליואב זיו, המגן חדר לרחבה ובעט מקרוב מול לויטה, אבל השוער עם עוד הדיפה גדולה מנע שער בטוח.

דקה 44 - ברק יצחקי שלח מסירה קצרה לגל אלברמן, שהפציץ מ-22 מטרים, אבל הכדור עבר ליד הקורה בדרך החוצה.

דקה 48 - רוברטו קולאוטי השתלט על כדור עומק והגיע למצב נגיחה מקרוב, אבל הכדור עלה מעל לשער.

דקה 53 - גם ברק יצחקי ניסה לסכן את אוהד לויטה וסובב כדור מ-18 מטרים, אבל לא פגע במסגרת.

דקה 55 - שער! ברק יצחקי שלח כדור שמאלה לאלירן עטר, שחדר לרחבה תוך כדי שהוא מטעה את אילוז וסובב כדור לרשת. 0:3 למכבי תל אביב.

דקה 62 - שני דאבל-פסים של גל אלברמן ורוברטו קולאוטי עשו צחוק מההגנה של הפועל באר שבע ומצאו בסופו של דבר את מואנס דאבור, שכבש מצד ימין של הרחבה והשלים צמד. 0:4 למכבי תל אביב.

דקה 71 - רוברטו קולאוטי בעט טיל מ-25 מטרים, אוהד לויטה הדף לקרן.

דקה 88 - ניסיון של עידו אקסברד לכבוש שער של כבוד לבאר שבע הסתיים בבעיטה למשקוף.

מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי (רפי דהן, 46), גל אלברמן, ברק יצחקי (רועי קהת, 72), מואנס דאבור (גיז'רמו ישראלביץ', 79), אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אבי יחיאל (יוסף אבו לאבן, 39), איבן גארידו, עודד גביש, שמעון הרוש, וויליאם סוארס, איציק וקנין (לוטם זינו, 63), אביתר אילוז, יוסי שבחון (גל דהן, 90), סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully