וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקשר הבוסני ננאד קיסו סיכם בקבוצה

14.1.2012 / 23:44

מקורב לעסקה מאשר כי הבוסני בדרך ואם יעבור בדיקות רפואיות, יצטרף. גביש לחבריו: "יש כאן שחקנים שמפחדים"

בצל התבוסה הקשה מול מכבי תל אביב הערב (שבת), בו הפסידה 4:0, מנסים בהפועל באר שבע למצוא תשובות, והערב נודע כי מחר ינחת בארץ הקשר הבוסני ננאד קיסו (22) מקבוצת אולימפיק סרייבו, ויעבור בדיקות רפואיות במטרה להצטרף להפועל באר שבע. במידה והוא יעבור אותן, ישחק בקבוצה. קיסו, שגדל במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד, הופיע 12 פעמים בנבחרת הצעירה של בוסניה. מקורב לעסקה אמר הערב: "קיסו אמור להצטרף לקבוצה לאחר שסיכם את כל תנאיו".

ללא קשר, לחץ גדול נרשם בקבוצה בסיום המשחק ובמהלך המחצית. הבלם עודד גביש אמר לחבריו לאחר התבוסה: "יש כאן שחקנים שמפחדים לשחק, מי שמפחד עדיף שלא ישחק בכלל". בסיום הוא אמר: "נראינו בושה וחרפה, ככה נרד ליגה". במועדון באו בטענות למספר שחקנים, שלא גילו מחויבות, בניהם אביתר אילוז שספג ביקורת גם מהמאמן.

גיא לוי עצמו לא נראה מאוכזב מדי בסיום ואמר: "חלק גדול מהבעיות שלנו באו לידי ביטוי מול קבוצה טובה. הפכו את מכבי לשום וכלום, אבל הם יודעים לשחק. יש לנו קבוצה צעירה ודברים כאלה יכולים לקרות. היו דברים טובים כמו שיוסי שבחון חזר לשחק והוא יהיה חשוב לנו. אני בטוח שאמצע עוד דברים טובים. יש משחקים כאלה שאתה מבין שזה לא יילך ואתה ממשיך הלאה".

המאמן המשיך לסכם: "לא התייאשנו, ב-0:3 המשחק היה פחות או יותר גמור מה גם שלא שיחקנו טוב. כשאתה משחק טוב, אתה יכול לחזור מכל תוצאה, אבל זה לא היה המצב. אין מה לצעוק או לגעור בשחקנים. לפעמים מאמנים עושים הצגה, אבל זה בלוף. אנחנו צריכים לחשוב קדימה. אנחנו רוצים לצרף חלוץ ולפחות קשר אחד. נצטרך שחקנים קצת יותר מנוסים וקצת יותר איכויות, גיוון ואפשרויות".

בשבוע הבא תפגוש באר שבע את הפועל חיפה בקרב תחתית לוהט: "קודם כל אני מתנצל בפני האוהדים שכל כך הרבה הגיעו וסבלו", אמר לוי. "אנחנו צריכים להתאושש ממה שהיה היום ובשבוע הבא יהיה בסדר".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully