וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סולארי: "אני מאוד שמח בקרית שמונה"

דויד סולארי שוב כיכב בקבוצתו החדשה וכבר למד לשנן את המנטרות: "זה נראה בדרך, אבל חושבים רק על המשחק הבא"

בעירוני קרית שמונה היו מאוד מרוצים מהגדלת הפער בפסגת ליגת העל לשמונה נקודות. ה-2:3 על בני סכנין אתמול (שבת) גם הגדיל את הפער של הקבוצה מהפועל תל אביב ל-12 נקודות ושביעות הרצון נבעה גם מכך שהקבוצה ידעה לחזור מפיגור 1:0 ולנצח בתנאי מגרש קשים. בסיום המשחק חגגו שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה משחק 19 ברציפות ללא הפסד וניצחון ליגה ראשון אי פעם של הקבוצה באצטדיון דוחא.

מלבד השוער דני עמוס והבלם סאלח חסראמה שקיבלו מחמאות, מי ששוב גנב את ההצגה, כמו באמצע השבוע בחצי גמר גביע הטוטו, היה דויד סולארי הארגנטינאי, שהצטרף לקבוצה לפני כשבועיים. "אני מאוד שמח שאני בקבוצה הזו", אמר סולארי. "כולם התייחסו אליי באדיבות מאז שהגעתי לקבוצה. אני גם שמח שהצלחנו לנצח במשחק קשה מאוד ועכשיו אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא מול רמת השרון. אני מקווה שניתן הופעה טובה בבית".

הקשר הוסיף: "החבר'ה פה מאוד נחמדים אליי. מתייחסים אליי כמו משפחה ואני מקווה שאני אוכל להחזיר להם על דשא. אני יודע שקרית שמונה היא לא אחת הקבוצות הגדולות בארץ, אבל טוב לי מאוד כאן. בכדורגל תמיד השאיפה להגיע לטובים ביותר. הכי חשוב לי עכשיו לעזור כמה שיותר לקבוצה לעמוד במטרות ולא מעניינים אותי דברים אחרים".

גם הרכש החדש סירב להגיד את המילה 'אליפות': "אנחנו נלחמים משחק אחרי משחק ואני מקווה שנדע להביא גם את הנקודות במשחק הבא. נכון שכרגע אנחנו נראים הכי מבטיחים בדרך לתואר האליפות, אבל התפקיד שלנו זה להראות את זה על המגרש בכל שבוע וזה מה שהכי חשוב".

מלבד הניצחון, בקרית שמונה סערו הרוחות בעקבות תקיפה של כמה מאוהדי הקבוצה אמש. על פי טענות האוהדים, סדרנים של סכנין הכו את חלקם בשרשרת ברזל ואילולא התערבות של מספר אנשים כולל המשטרה, האירוע יכול היה להסתיים רע הרבה יותר. בכל מקרה, הבעלים איזי שרצקי, הבטיח לעשות בירור בנושא. בקבוצה שוקלים ברצינות לצרף עוד חיזוק זר לקבוצה ורן בן שמעון יחליט בימים הקרובים באיזה תפקידים ינסה להחתים שחקן בקבוצה.

רן בן שמעון לא מתכוון להיתפס לשאננות
קרית שמונה ממשיכה לברוח: ניצחה בסכנין 2:3
צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully