וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "לא אשען לאחור ואתרווח על המקום הראשון"

רן בן שמעון לא יצא מגדרו מה-2:3 של קרית שמונה בסכנין: "זה מוסיף לנו ביטחון". מהומה אלימה בסיום, הסדרנים הכו אוהדים

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

עירוני קרית שמונה רשמה הערב (שבת) ניצחון נוסף, הפעם 2:3 מרשים במיוחד בחוץ מול בני סכנין, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. הקבוצה של רן בן שמעון מוליכה את מ.ס. אשדוד השנייה כבר בשמונה נקודות הפרש. מנגד, הקבוצה של שלומי דורה סוגרת כבר משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון כשהיא צוברת בהם נקודה אחת בלבד, ב-0:0 מול מכבי חיפה.

מה שהעכיר מעט על הניצחון של קרית שמונה הייתה מהומה שהתפתחה בסיום בין חלוץ האורחת אחמד עאבד לאוהדי סכנין, שטענו כי השחקן התגרה בהם לאחר הניצחון של קבוצתו. לעומת זאת, אוהדי קרית שמונה טענו כי אוהדי סכנין החלו לחבוט בחבר של עאבד ומפה התפתחה המהומה. בעלי קרית שמונה איזי שירצקי הבטיח לאוהדי סכנין שיעשה בירור בנושא, ואם אכן עאבד התגרה בהם הוא יתנצל. אוהדי קרית שמונה עוד טענו כי אחד הסדרנים של האצטדיון הרביץ לאחד האוהדים ולכן התפתחה המהומה. המשטרה עיכבה אדם אחד לחקירה והמהומה נרשמה בדו"ח של המשקיף.

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון אמר לאחר הסיום: "אני מרוצה מאוד וגאה בשחקנים שלי. היה משחק קשה מאוד, שהתפתח בתנאים האלה על הדשא. הוצאנו את המיטב מההתקפות שעשינו. זה מוסיף לנו ביטחון, אבל זה עוד דבר שעשינו בדרך למטרה. אני לא מפחד להצהיר שאני רץ לאליפות, אבל לא אשען אחורה ואתרווח רק כיוון שאנחנו במקום הראשון. אנחנו אחת המועמדות לאליפות, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהוכיח בכל משחק שאנחנו ראויים למקום בו אנחנו נמצאים".

בן שמעון התייחס לחילוף בו נכנס איתן טיבי לקראת הסיום וליכולתו של דויד סולארי כשאמר: "זו זכות גדולה שיש שחקן כמו איתן טיבי על הספסל, על אף ששיר צדק נראה מצוין אנחנו חייבים גם את איתן. אני לא אוהב לדבר על שחקנים בנפרד, יש פה קבוצה נהדרת. אבל דויד סולארי בהחלט השתלב פה בצורה נהדרת ואני מקווה שהוא יתרום לנו כמו שאני בטוח שהוא יכול".

שוער קרית שמונה דני עמוס אמר: "אני עדיין לא רוצה לומר את המילה אליפות. כרגע אנחנו רוצים להתמקד רק במשחק הבא, אחרי שעברנו היום משחק קשה והצלחנו לנצח באחד המגרשים הקשים בארץ. המשחק הזה נותן לנו המון ביטחון. השקענו הרבה לב. הכי חשוב שלקחנו את הנקודות ומה שמייחד אותנו זה חדר ההלבשה השמח". על היכולת האישית שלו: "אני לא חושב על הנבחרת, אלא עסוק רק בקרית שמונה. יש עוד דרך ארוכה וכשנגיע לגשר, נעבור אותו".

עירוני קרית שמונה גברה 2:3 על סכנין בדוחא

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully