וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה גברה 2:3 על בני סכנין

המוליכה ממשיכה לדהור עם ניצחון נוסף על אף פיגור מוקדם. אבוחצירא, סולארי ואלישע כבשו, הפער בפסגה: 8 נקודות

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

אין כבר מה לומר, כנראה ששום דבר לא יכול לעצור את עירוני קרית שמונה בדרך לאליפות ההיסטורית שנמצאת באוויר כבר הרבה זמן. היום (שבת) יצאה הקבוצה של רן בן שמעון למשחק חוץ בדוחא מול בני סכנין, באצטדיון בו לא ניצחה מעולם הקריה במסגרת ליגת העל. ובכן, תמיד יש פעם ראשונה: שערים של שמעון אבוחצירא (25), דויד סולארי (43) ועדי אלישע (45), הפכו יתרון מקומי מוקדם של אריק גאוו (20) וסידרו לצפוניים 2:3 ענק. אזורוב רק צימק בסיום (84).

לדף המשחק

לקרית שמונה היו את כל התירוצים להציג משחק נרפה היום. נג'ובו ובדש פצועים, רביד גזל מתח שריר והוחלף בדקה ה-14, והגשם, שכמעט הוביל לביטול המשחק, לא הפסיק לרדת במהלכו. אבל את המוליכה ואולי האלופה שבדרך שום דבר לא מפחיד, והיא הוכיחה זאת היום לא בפעם הראשונה. גם שער יתרון של אריק גאוו בדקה ה-20 לא עשה רושם על הקריה, שלא נבהלה ויצאה קדימה.

שמעון אבוחצירא השווה תוך חמש דקות בלבד, ורגע לפני המחצית האורחים עקצו פעמיים נוספות. תחילה היה זה דויד סולארי, שהחליף את גזל וכבש שער ליגה ראשון בדקה ה-43. הארגנטינאי ממשיך להראות ניצוצות של רכש ענק ומכריע, והטאץ' של רן בן שמעון ממשיך להיראות היטב. חלפו שתי דקות והיתרון הוכפל מרגליו של עדי אלישע הפנטסטי, עם בעיטה מחוץ לרחבה. שש דקות לסיום אזורוב צימק עבור סכנין, אבל פה זה נגמר. שוב סכנין מובילה ולא מצליחה לשמור על היתרון, ממש כמו מול מכבי תל אביב. משחק שלישי רצוף ללא ניצחון לשלומי דורה.

מנגד, היה זה עוד ניצחון לקרית שמונה, עם משחק 19 ברציפות ללא הפסד ושמונה הפרש בראשות הטבלה. צריך להוסיף עוד משהו? בשבוע הבא הלהקה של בן שמעון מארחת את עירוני רמת השרון, סכנין תצא למושבה לפגוש את מכבי פתח תקוה.

מהלך המשחק

דקה 14: רביד גזל נפצע ברגלו והוחלף, הרכש החדש דויד סולארי נכנס במקומו.

דקה 17: הזדמנות גדולה ראשונה לסכנין.חלאיילה קיבל את הכדור בצד ימין ושלח את גאוו, שהגיע לאחד על אחד מול עמוס. השוער סגר את הפינה היטב.

דקה 20: גול! עכשיו גאוו כבר כובש. ראדי פרץ מימין והגביה לראש של החלוץ, ששלח את הכדור פנימה. 0:1 לסכנין, שער ראשון שקרית שמונה סופגת אחרי 640 דקות.

דקה 25: גול! שלומי אזולאי הוריד כדור עם הראש, אבוחצירא השתלט עליו ומצד ימין כבש את השוויון. 1:1 בדוחא.

דקה 38: אזורוב קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה והכניס פנימה. בשנייה האחרונה גבאי הוציא את הכדור מהרגל מחלאיילה.

דקה 42: שיר צדק בעט וולה מהאוויר מחוץ לרחבה, קנדיל עצר בקושי

דקה 43: גול! מאטוביץ' פרץ משמאל והרים למרכז הרחבה, סולארי נגח מקרוב פנימה. חילוף גדול ו-1:2 לקריה.

דקה 45: גול! החגיגה המדהימה של הקריה נמשכת. אלישע הניף את הרגל מ-18 מטרים ושלח את הכדור לפינה של קנדיל, שבכלל לא זינק. 1:3 קרית שמונה.

דקה 70: המחצית השנייה מתנהלת תחת גשם כבד וללא מצבים. קרית שמונה מנסה רק לשמור על היתרון המבטיח.

דקה 80: סכנין בהזדמנות הטובה ביותר שלה במחצית השנייה. קדוסי קיבל את הכדור ברחבה מאזורוב ובעט בעוצמה, אבל ההגנה הצליחה להדוף.

דקה 84: גול! ויצמן הגביה לרחבה ואזורוב נגח כדור לאחור, שחלף על פני דני עמוס. רק 2:3 ואולי זה לא גמור.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה (עלא אבו סלאח, 46), עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו (אוהד קדוסי, 59), חאלד חלאיילה (חאמד גנאים, 76), מהראן ראדי, אחמד קאסום, אריק גאוו, קוסטדין אזורוב.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל (דויד סולארי, 14), אדריאן רוצ'ט, עדי אלישע (איתן טיבי, 82), שלומי אזולאי (אחמד עאבד, 70), שמעון אבוחצירא.

בני סכנין בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully