וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין קפארוס: "נותרנו עם תחושות של כעס וחוסר אונים"

שער של חמד לא הספיק למאיורקה וקפארוס נגד ריאל מדריד. מוריניו החמיא: "הם התגוננו בצורה מושלמת. מגיע להם קרדיט"

תחושת החמצה - אין ביטוי שממחיש טוב יותר את ההרגשה במאיורקה אחרי ההפסד 2:1 לריאל מדריד אמש (שבת). תומר חמד העלה את הקבוצה המארחת ליתרון בדקה ה-38, אבל מהפך מאוחר של הבלאנקוס הותיר את הקבוצה של החלוץ ושל דודו אוואט בלי נקודות.

"נותרתי עם הרגשה של כעס וחוסר אונים. השערים שלהם היו אסון בשבילנו", אמר בסיום מאמן מאיורקה חואקין קפארוס, "שיחקנו טוב וחסר לנו אלמנט של מזל. למרות זאת, אני מרוצה מהגישה של הקבוצה ונגיע לסיבוב השני כשאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו במצב טוב מבחינת המוטיבציה והריכוז של השחקנים. שיחקנו היום טוב מאוד".

לאנשי ושחקני מאיורקה היו לא מעט טענות לשופט פרס מונטרו, שפסל שער של ויקטור בדקה ה-59 בטענה לנבדל וגם לא פסק על פנדל אחרי מה שנראה להם כמו נגיעת יד של סרחיו ראמוס בתוך הרחבה. הבלם איבן ראמוס אמר בסיום: "אני מאוד עצבני. שיחקנו מצוין גם בהגנה וגם בהתקפה, אבל השופט פסל לנו שער אחרי שהוא לא ידע מה הקוון ראה. הייתי גם רוצה לראות שוב אם הייתה נגיעת יד של ראמוס".

בצד השני הייתה שביעות רצון גדולה. "היינו צריכים לקחת סיכון במחצית השנייה כדי לנצח. הוצאתי את מרסלו ואת ארבלואה והכנסתי את קאקה וקואנטראו כדי לעבור לשיטה של שלושה שחקני הגנה. הרבה פעמים אתה עושה חילופים משיקולים טקטיים ולא בגלל שהשחקנים המוחלפים שיחקו רע. פגשנו קבוצה עם מאמן נהדר, שהתגוננה בצורה מושלמת. הייתה להם מחצית ראשונה פנטסטית, לפעמים צריך לתת קרדיט ליריבה".

חמד כבש, ריאל מדריד הפכה וניצחה 1:2
כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully