וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "פול סקולס חזר!"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד חגג את השער של הג'ינג'י ב-0:3 על בולטון: "מרוצה מאוד מהתוצאה". וילאש בואש: "הופעה מרשימה"

מנצ'סטר יונייטד הביסה היום (שבת) 0:3 את בולטון ונצמדה מחדש ליריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, בראשות הטבלה עם 48 נקודות, כשלקבוצה של רוברטו מאנצ'יני עדיין חסר משחק אחד. לא רק שהשדים האדומים ניצחו, האוהדים של הקבוצה יכולים לחייך הערב גם בשל העובדה שפול סקולס בן ה-37 כבש שער ראשון מאז החזרה מפרישה לפני שישה ימים. דני וולבק ומייקל קאריק השלימו את החגיגה.

מנג'ר הקבוצה סר אלכס פרגוסון אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מאוד מהתוצאה. אני חושב ששיחקנו מצוין ואפילו החמצנו כמה מצבים מסוכנים מאוד. התנועה של השחקנים גורמת לי הרבה סיפוק. היינו צריכים לחכות עד רגע לפני הירידה למחצית כדי לעלות ליתרון, שקידם אותנו לעמדה נוחה יותר".

על סקולס, שכבש את שערו ה-151 במדי יונייטד, אמר פרגי: "פול סקולס הלך קדימה במצב בו הוא היה אמור להישאר בקישור ולשלוט בדברים. אבל יש לו את האינסטינקט לכבוש שערים, כבר כילד היה לו את זה, והוא הצליח לכבוש בשבילנו שוב. ראיתם את ההופעה שלו היום ואתם רואים את האיכויות שיש לו. זה דבר שלא מאבדים כל כך מהר. הוא התאמן ועבד קשה מאוד בשבועות האחרונים. הוא העניק לנו למעלה משעה של כדורגל איכותי וכבש שער חשוב. הוא חזר!".

וילאש בואש: "שלוש נקודות חשובות מאוד"

גם צ'לסי עשתה את העבודה שלה הערב, כשניצחה 0:1 בבית את סנדרלנד, משער של פרנק למפארד כבר בדקה ה-13. הבלוז שמרו על המקום הרביעי והגדילו את ההפרש מארסנל החמישית לארבע נקודות, לפני המשחק של התותחנים מחר מול סוונסי.

"זו הייתה הופעה מרשימה מאוד", אמר מנג'ר צ'לסי אנדרה וילאש בואש בסיום, "זה נהדר מבחינתנו שהצלחנו לעצור את רצף הניצחונות שלהם. ניסינו להבקיע שער שני בכל מחיר, אבל לא הצלחנו למצוא אותו, מה שהשאיר את המשחק צמוד ומותח, אבל אלה שלוש נקודות חשובות מאוד". וילאש בואש התייחס גם לקאמבק של מייקל אסיין, שחזר לכדורגל לראשונה מאז 22 במאי: "לראות שחקן שעושה את הסוויץ' כל כך מהר מקבוצה המילואים לקבוצה הראשונה זה מדהים. זה חשוב מאוד לקבל את אסיין בחזרה, כיוון שהוא שחקן חשוב וטיפוס חיובי מאוד".

יונייטד הביסה 0:3 את בולטון, 0:1 לצ'לסי על סנדרלנד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully