וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "נתנו לנו פייט וזה חשוב לקראת יום חמישי"

מאמן מכבי ת"א התעודד מהקרב הקשה מול ציבונה באדריאטית לפני פתיחת הטופ 16. ג'ון שייר: "יש לי עדיין הרבה מה להראות"

פחות משבוע לפני פתיחת שלב הטופ 16 ביורוליג, מכבי תל אביב נגררה להארכה בקרואטיה לפני שגברה על ציבונה זאגרב 85:91 בליגה האדריאטית. מי שקיבל דקות משחק בהיעדרם של טל בורשטיין, דייויד בלו וגיא פניני היה ג'ון שייר, שסיים עם 9 נקודות ופגע ב-3 מ-5 מעבר לקשת.

שייר אמר בסיום המשחק בזאגרב: "פתחנו טוב ובזכות כמה מהלכים יפים השגנו יתרון משמעותי, אבל במחצית השניה נרדמנו וציבונה, עם כמה עצירות טובות, מחקה את היתרון. בהארכה חזרנו לפוקוס והשגנו את הניצחון". לגבי יכולתו האישית אמר שייר: "אני מרגיש טוב יותר ככל שהעונה מתקדמת, חשוב לי תמיד להיות מוכן כשהמאמן קורא בשמי ולתרום למאמץ הקבוצתי, יש כאן המון שחקנים נהדרים. אני מכיר כבר טוב יותר את השחקנים, המאמן, השיטה ורוצה כמה שיותר לתרום ולעזור להביא נצחונות והישגים כפי שתמיד עשיתי בקולג'. יש לי עדיין הרבה מה להראות". לקראת השבוע הקרוב בו תחזור מכבי תל אביב ליורוליג ותפגוש את ז'לגיריס קובנה אמר שייר: "מחכה לנו שבוע גדול, עם משחק ליגה לא פשוט ביום שני ואז החזרה ליורוליג, אני בטוח שנהיה מוכנים".

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, סיכם את ההופעה מול ציבונה: "משחק מעניין. היינו צריכים להתמודד עם קושי, מה שלא קרה לנו בזמן האחרון, וזה קרה בעיקר בגלל האחוזים הרעים שלנו מהעונשין אחרת היינו גומרים את המשחק מוקדם יותר ובצורה חלקה יותר. אבל בשורה התחתונה אני שמח שנתנו לנו פייט ושהיה משחק תחרותי וקשה, זה חשוב לקראת פתיחת הטופ 16 ביורוליג. יהיה לנו משחק קשה גם ביום שני מול אשקלון ובוודאי בקובנה ביום חמישי.

"חסרו לנו היום 3 שחקנים - הקפטן בורשטיין, פניני ובלו - כולם שחקנים חשובים, אבל האחרים קיבלו יותר דקות ורובם ידעו גם להחזיר עם כדורסל טוב. אני שמח שסופו קיבל מספר יפה של דקות כדי לחזור לעניינים וגם לקית זה היה משחק שני תוך 3 ימים אחרי היעדרות לא קצרה. בסך הכל זה היה ניצחון חוץ לא קל, ציבונה היא היום קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהיתה לפני חודש וחודשיים. אנשים ממעיטים בערך של ניצחונות בליגה האדריאטית, אבל ניצחונות החוץ כאן מאוד קשים וחשובים. הנה לדוגמה היום רדניצקי ניצחה בביתה די בקלות את פרטיזן, ואני לא מופתע, כי רדניצקי זה מקום שמאוד קשה לשחק בו ובטח לנצח, כמו עוד הרבה מקומות בליגה הזו".


מכבי תל אביב ניצחה 85:91 את ציבונה זאגרב

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully