וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הדליק את עומרי כספי? מט בארנס

בקליבלנד טוענים כי העימות של הישראלי עם בארנס מ-LA הוציא מכספי את המיטב. סקוט מחמיא: "כספי מתחיל לקבל ביטחון"

למרות ההפסד של קליבלנד הלילה (בין שבת לראשון) ללוס אנג'לס לייקרס, עומרי כספי יכול להיות מעט אופטימי. הפורוורד הישראלי קלע 11 נקודות בהפסד קבוצתו, וכנראה הציג את המשחק הכי טוב שלו העונה.

ייתכן שמה שהדליק את כספי היה המאבק שלו עם מט בארנס, שחקן הלייקרס, שהוציא ממנו את המיטב. באחת הפעמים בארנס נתן לכספי "קטנה" באף במהלך לא ספורטיבי, שחמק מעיני השופטים. בהמשך השניים רשמו מאבקים פיזיים, ובתקרית נוספת כספי ספג עבירה בעוד בארנס ספג עבירה טכנית.

"כל אחד דואג לעצמו", אמר כספי על התקרית בינו לבין בארנס, "זה לא היה הוגן. זה לא משהו שאמור לקרות על המגרש ב-NBA, אבל זה קורה".

במחצית השנייה בארנס אף שלח דחיפה אלימה לגב של כספי במאבק מתחת לסל, והישראלי כבר עמד להתעמת איתו לפני שאנטואן ג'יימיסון הפריד ביניהם. אין ספק שהתקריות הללו הדליקו את כספי, שבסיום אמר: "אולי איבדתי את קור הרוח שלי לדקה או שתיים, אבל ירדתי לחדר ההלבשה במחצית ודיברתי לעצמי. הייתי חייב להמשיך בשלי. הייתי צריך לשמור על ריכוז, ולא לתת לזה להשפיע על היכולת שלי".

גם מאמן קליבלנד ביירון סקוט מקווה שהמשחק הזה יסמן את השינוי עבור כספי המאכזב. "אני מקווה שעשרת המשחקים הבאים שלו יהיו טובים יותר מעשרת המשחקים הראשונים", אמר סקוט, "אני חושב שהכל תלוי בתחושה שלו ובביטחון שלו, ואני מאמין שלאחרונה הוא מקבל את שניהם".

כספי אחרי ההפסד: "המשחק מראה שיש לנו אופי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully