וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: 79:91 לצסק"א על סנט פטרסבורג והלפרין

3 נק' ו-6 אס' לישראלי, שראה את קירילנקו מפציץ 23 נקודות. 8 נק' לניסים בתבוסת נובו מסטו. קאנטו ניצחה, אולימפיאקוס דרסה

בליגה הרוסית, גברה צסק"א מוסקבה 79:91 על קבוצתו של יותם הלפרין ספרטק סנט פטרסבורג, במחזור השמיני. תוצאת הסיום מעט משקרת, משום שהמשחק היה צמוד ברובו ורק ריצה מאוחרת של צסק"א, שניצחה 15:23 את הרבע המכריע, השאירה את הניצחון במוסקבה. אנדריי קירילנקו היה גדול על סנט פטרסבורג עם 23 נקודות ועשרה ריבאונדים, כשויקטור חרייאפה תופר 20 משלו ואלכסיי שווד מוסיף עוד 15. את המפסידה הובילו ולדימיר דרגיצ'ביץ' עם 19 נקודות וויקטור קיירו עם 18 נוספות. השורה של הלפרין כללה שלוש נקודות, כולן מהעונשין. הוא הוסיף שישיה אסיסטים, שני ריבאונדים ושלושה איבודים ב-28 דקות. ספרטק במקום הרביעי עם ארבעה ניצחונות מול ארבעה הפסדים.

* יריבת מכבי תל אביב בשלב הטופ 16 של היורוליג קאנטו, התאוששה מהתבוסה למונטגראנרו בשבוע שעבר וגברה בליגה האיטלקית 72:78 על וירטוס בולוניה. בולוניה פתחה היטב, אבל רבע שלישי חזק של המארחת סידר לה את הניצחון והיא עקפה את וירטוס ועלתה למקום השלישי בטבלה. מארטן לאונן שיחק 40 דקות וקלע 17, גיורגי שרמדיני הוסיף 14.

* בצ'כיה, נימבורק של ננו גינזבורג התקשתה במשחק הביתי מול השנייה פרוז'טוב, שכבר הובילה בעשר בסיום הרבע הראשון, אבל האלופה והמוליכה נימבורק בנתה את יתרונה בכל רבע שעבר ובסיום השיגה 79:94 מרשים, שהותיר אותה כמובן בפסגת הטבלה עם 22 ניצחונות והפסד בודד. למיאן וילסון הוביל את נימבורק עם 23 נקודות.

* בליגה היוונית, לא התקשתה המוליכה אולימפיאקוס להשיג את ניצחונה ה-12 במחזור ה-13, כשדרסה 60:90 את פאוק סלוניקי. הפתיחה הייתה צמודה, אבל את הרבע השני ניצחה אולימפיאקוס ב-12 נקודות, את השלישי ב-13 ואת הרביעי בעוד שמונה כדי להשלים את התבוסה. פרינטזיס הוביל עם 19 נקודות, אנטיץ' הוסיף 17. במשחק נוסף בליגה היוונית ניצחה אלופת אירופה, פנאתינייקוס את אריס סלוניקי 68:72.

* בזמן שמכבי תל אביב גברה על ציבונה זאגרב, שיחקו גם אפיק ניסים ונובו מסטו בליגה אדריאטית, אבל עבורם זה הלך הרבה פחות נעים. קבוצתו של ניסים הובסה 81:60 מול שירוקי. קבוצתו של הישראלי עוד היתה במשחק, אבל רבע אחרון של 12:24 לשירוקי הובילה לניצחון. ניסים סיים עם 8 נקודות (1 מ-2 לשתיים, 1 מ-4 לשלוש) ו-6 אסיסטים.

קירילנקו לא מרוצה מהרמה ב-NBA

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully