וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשיד וואלאס רוצה לחזור ל-NBA

הפורוורד שפרש לפני שנה וחצי מעוניין לחזור למגרשים בגיל 37. לברון התייצב לצידו של טים טיבו המושמץ: "אנחנו באותה סירה"

שנה וחצי אחרי שפרש, מנסה ראשיד וואלאס לשוב למגרשים בגיל 37. הפורוורד המוחצן שפתח במדי בוסטון במשחק השביעי בסדרת הגמר מול הלייקרס במשחקו האחרון בקריירה עורך בשבועות האחרונים אימוניים אישיים בתקווה לזכות להזדמנות באחת הקבוצות, וסוכנו הבהיר: "הוא מספיק מנוסה כדי לדעת באיזה כושר הוא צריך להיות כדי לחזור לליגה".

לפני שנפרד מהליגה הטובה בעולם כשחקן הסלטיקס, עבר וואלאס בדטרויט, עימה זכה באליפות ב-2004, אטלנטה, פורטלנד ו-וושינגטון. הוא נבחר לארבעה משחקי אולסטאר והעמיד ממוצעי קריירה של 14.6 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק.

בינתיים מי שגונבת ל-NBA את ההצגה בתקשורת האמריקאית היא ליגת ה-NFL שנמצאת בעיצומו של שלב הפלייאוף, ולקראת משחקה של מיאמי בדנבר הלילה התייחס לברון ג'יימס למי שהחליף אותו כספורטאי המדובר ביבשת - טים טיבו - הקווטרבק המושמץ של דנבר שזכה לטונות של ביקורת על יכולתו אך לכמות גדולה עוד יותר של הערצה אחרי שסחף את הברונקוס למרחק של שני ניצחונות מהסופרבול.

"עקבתי אחריו כל העונה", אמר לברון. "אני אוהב לראות שחקן שמתעלה עם הגב אל הקיר, כשאף אחד לא מאמין בו. אני יכול להזדהות עם המצב שלו, כשכולם מבקרים אותו והוא כל הזמן צריך להוכיח את עצמו. אנחנו באותה סירה, אז אני מעודד אותו".

העונה המופלאה של טיבו תסתיים מחר בניו אינגלנד?

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully