וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בחצי גמר טורניר הובארט

הטניסאית הישראלית נכנעה ליאנינה וויקמאייר 7:6, 6:3 אחרי שעה וחצי בטורניר ההכנה האחרון לקראת אליפות אוסטרליה

המסע של שחר פאר בטורניר הובארט הגיע לסיומו היום (שישי), כשהטניסאית הישראלית המובילה (37 בעולם) נכנעה בחצי הגמר 7:6, 6:3 ליאנינה וויקמאייר הבלגית (29). בכך סיימה פאר את ההכנות שלה לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה, שתצא לדרך ביום שני הקרוב. בסיבוב הראשון בגרנד סלאם שפותח את שנת 2012 תפגוש פאר את איזבלה הולנד המקומית (182), ואם תעבור, היא צפויה לפגוש בסיבוב השני את סבין ליזיקי המצוינת.

פאר נשברה כבר במשחקון ההגשות הראשון שלה, ואפשרה לוויקמאייר לעלות ל-0:2 מהיר. הישראלית שברה בחזרה והשוותה ל-2:2, ולאחר מכן הצליחה לחזור מפיגור 5:3 כדי לכפות שובר שוויון. דווקא ברגע הזה איבדה פאר ריכוז, ונכנעה בטיי-ברייק 7:1. גם במשחקון ההגשות הראשון במערכה השניה מיהרה הישראלית להישבר, וראתה את יריבתה עולה ל-1:3. בשלב הזה צנחו אחוזי ההגשות של פאר משמעותית, ו-וויקמאייר ניצלה זאת כדי לעלות ל-1:5. המדורגת 37 בעולם לא ויתרה, שברה בחזרה וצימקה ל-5:3 כשההגשות שלה, אך נשברה פעם נוספת ואחרונה, והפסידה בתום שעה ו-34 דקות של משחק.

בגמר תפגוש וויקמאייר את קוטלת הענקיות מונה בארטל, הגרמניה הצעירה שהמשיכה את הריצה המצוינת שלה בטורניר כשהפתיעה גם את בת ארצה אנג'ליק קרבר עם 0:6, 6:7.

* יוליה גלושקו הודחה בסיבוב המוקדמות השני של אליפות אוסטרליה הפתוחה, לאחר שנכנעה 7:5, 6:2 לאנדראה חלבאקובה הצ'כית (116 בעולם, 3 במוקדמות).

מה מצפה לדודי סלע בסיבוב הראשון באוסטרליה?

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully