וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "במשחקים של ברצלונה נגד ריאל אין פייבוריטית"

בלם ברצלונה מתכונן לשני קלאסיקו בשבועיים הקרובים. גווארדיולה: "יהיה מרגש". פדרו בספק למשחק הראשון

כצפוי ובעיקר כרצוי בעיני הרבה אוהדי כדורגל ברחבי העולם, ברצלונה השלימה את עלייתה לרבע גמר הגביע הספרדי עם ניצחון אמש (חמישי) 1:2 על אוסאסונה (1:6 בסיכום הכללי). המשמעות: מפגש כפול עם ריאל מדריד בשלב הבא. המשחק הראשון יתקיים ביום רביעי הקרוב בסנטיאגו ברנבאו והגומלין יתקיים כעבור שבוע בקאמפ נואו.

החדשות הרעות מבחינת ברצלונה התבררו מיד עם תום הניצחון על אואסאנה, כאשר נודע כי הפציעה של פדרו, שהכריחה אותו לרדת מכר הדשא בדקה ה-68, עלולה לגרום לו להחמיץ את הקלאסיקו הראשון. חלוץ נבחרת ספרד סובל ממתיחה במפשעה ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים, כאשר נכון להיום נראה כי הוא לא יהיה בסגל של אלופת אירופה במשחק הליגה הקרוב מול בטיס

"ריאל מדריד היא יריבה גדולה", אמר המאמן פפ גווארדיולה, "משחקי רבע הגמר יהיו מרגשים עבור האוהדים. אלו יהיו משחקים בין שתי קבוצות שתמיד משחקות כדי לנצח, לא משנה באיזה מפעל הן משחקות".

גווארדיולה הוסיף: "לפעמים זה נראה כאילו אם התוצאה במשחק נגד ריאל תהיה רעה, ייגמר העולם. אבל צריך לזכור שנגד יריבה כמו מדריד כל האפשרויות קיימות. למצב בליגה לא תהיה השפעה. היינו באים למשחקי הגביע כדי לנצח אם היינו מוליכים את הטבלה בחמש נקודות ונבוא לנצח בהם גם כשאנחנו בפיגור חמש נקודות".

ג'רארד פיקה, שהיה אחד משחקני ההרכב הקבועים הבודדים שפתחו במשחק אתמול, אמר: "במשחקים בין ברצלונה למדריד אין פייבוריטית. ניסע לברנבאו במטרה לנצח ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר. אנחנו רוצים להגיע לחצי הגמר ולאחר מכן לזכות בגביע".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully